ورزش

مورایس پرتغال را شانس قهرمانی یورو نمی‌داند!

قهرمان نشدن این 4 تیم سورپرایزم می‌کند؛

ژوزه مورایس معتقد است از میان چهار کشور فرانسه، آلمان، انگلیس و اسپانیا یکی قهرمان یورو می‌شود.

به گزارش “ورزش‌سه”، در نشست خبری پیش از مصاف با گل گهر خبرنگاران از مورایس درباره یورو 2024 و پیش بینی سرمربی سپاهان درباره پرتغال پرسیدند که او پاسخ جالب توجهی به این سوال داشت.

او معتقد است که پرتغالی از نظر ستاره شرایط خوبی دارد ولی باید برای قهرمانی در یورو یک تیم متحد باشد و در میان حرف‌هایش به شرایط سپاهان و ستاره‌های تیم خودش در فصل بیست و سوم فوتبال ایران هم اشاره کرد.

او در پاسخ به این سوال 4 تیم را شانس‌های اول قهرمانی دانست و اضافه کرد که قهرمانی تیم‌های دیگر برایش غیرمنتظره خواهد بود.

پاسخ دقیق مورایس به این سوال اینطور بود:« آرزو می‌کنم تیم ملی پرتغال قهرمان شود. ستاره زیاد دارند اما باید بیشتر روی تیم بودن تمرکز کنند. در این فصل نیز خیلی صحبت از ستاره‌های سپاهان شد اما بحث تیم بودن است. تیم ملی پرتغال باید تمرکز کند و به این موضوع اهمیت دهند. تیم‌های خوب دیگری نیز هستند؛ مثل فرانسه، آلمان، انگلیس و اسپانیا که تیم بسیار خوبی است. فکر می‌کنم جام ملت‌های جذابی پیش‌رو خواهیم داشت. تنها چیزی که می‌تواند ما را سورپرایز کند این است که یک تیم غیر از تیم‌هایی که نام بردم قهرمان شود.»

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا