ورزش

مورایس: کار ناتمام فصل پیش؟ پارسال کاری که باید را انجام دادیم


سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: ما پارسال کاری که باید را انجام دادیم و به نظرم در فصل پیش کار ما نیمه تمام نماند.

به گزارش خبرگزاری فارس، ژوزه مورایس در نشست خبری پس از بازی با پیکان گفت: با حریف خیلی خوبی روبه‌رو بودیم، تیم ما کار بسیار زیادی را برای بردن باید انجام می‌داد. به بازیکنانم تبریک می‌گویم، مخصوصا در نیمه دوم تلاشی دوبرابر انجام دادند چون ما یک یار کمتر داشتیم. در نیمه دوم بهتر بازی کردیم. با تیم خیلی خوبی بازی کردیم، پیکان سریع و جنگنده بود و سخت هم تلاش کرد. 

سرمربی تیم سپاهان در پاسخ به اینکه آیا عمق خط دفاعی این تیم پاشنه آشیل آنهاست، گفت: نگران نیستم چون می‌دانم چه کار می‌کنیم. برخی زمان‌ها از این اتفاق پیش می‌آید. کارمان را با آرامش داریم انجام می‌دهیم. ما می‌دانیم که کامل نیستیم.

مورایس در خصوص اینکه آیا این تیم می‌تواند کار نیمه تمام فصل گذشته را در این فصل تمام کند، اظهار داشت: ما پارسال کاری که باید انجام می‌دادیم را انجام دادیم. امسال باید در ادامه فصل گذشته خود، داریم تلاش می‌کنیم. سال گذشته سپاهان قهرمان نشد ولی امسال می‌دانیم کجا هستیم ولی نمی‌دانیم کجا قرار است کارمان را به پایان برسانیم. من هم آدمی نیستم که بخواهم آینده را پیش‌بینی کنم یا اینکه بگویم که چه اتفاقاتی قرار است در آینده بیفتد. امسال بازیکنان دارند همکاری بهتری از خودشان نشان می‌دهند و قولی که داده‌ام نیز همین بود. سازماندهی بیشتری داریم، کیفیت بیشتری داریم و هر روز در حال تمرین هستیم تا بتوانیم بهتر شویم.

وی در خصوص بازگشت تیم سپاهان پس از اینکه در ابتدا یک گل از پیکان دریافت کرد، گفت: ما راجع به کیفیت خودمان اطلاعاتی کافی داریم و می‌دانیم باید چه کار کنیم. تیم پیکان انرژی زیادی داشت و هر تیمی نمی‌تواند تا آخر بازی به این گونه پرس کند. ما باید عادت کنیم تا با این چالش‌ها روبه‌رو شویم. این چالش‌ها نشان می‌دهد که چه شخصیتی دارد و شخصیتی که از تیم ما دیدید، این بود که می‌تواند بازی باخته را برگرداند و با یک بازیکن کمتر و مخصوصا خارج از خانه به برتری دست یابد. این شخصیت بسیار بالایی است که بازیکنان ما دارند. از بازیکنانم به عنوان یک مربی تشکر می‌کنم. 

مورایس در خصوص مصدومیت کاوه رضایی و نبود بازیکنان آسیب دیده در ترکیب گفت:کاوه رضایی بازیکن خوبی است اما متاسفانه ۶ ماه بازی نکرده بود، حیف بود امروز نداشتیم و می‌توانست به تیم کمک کند اما با مصدومیت مواجه شد. همیشه چالش‌ها مشکل نیستند. چالش‌ها چیزی هستند که ما باید با آن روبه‌رو شویم. نمی‌توانیم از خواب بیدار شویم و به مسائل اعتراض کنیم. به نظرم باید بیدار شویم و به این فکر کنیم که چگونه می‌توانیم بهتر شویم. به همه بازیکنان اعتماد دارم و کاری می‌کنم تا بازیکنان آماده باشند و هر لحظه که وقتش برسد به تیم کمک کنند.

پایان پیام/


آگهی
دکمه بازگشت به بالا