ورزش

مورایس: گل‌گهر برد ما را مهم‌تر کرد

بازیکنانم باید از درگیری جلوگیری می‌کردند؛

سرمربی تیم فوتبال سپاهان پیروزی تیمش و رسیدن به فینال را نتیجه مدیریت، تمرکز و انگیزه شاگردانش توصیف کرد.

به گزارش “ورز‌سه”، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از دیدار با گل‌گهر سیرجان که با پیروزی 2 بر یک این تیم و صعود به فینال جام حذفی پس از 11 سال همراه شد گفت: صحبت های من درباره بازیکنان است. به بازیکنان گفته بودم که باید ببریم تا به فینال برسیم و یک جام به دست بیاوریم. به بازیکنان که امروز به معنای واقعی یک تیم بودند، تبریک می‌گویم.
او با تمجید از گل گهر اضافه کرد: حریف خوبی داشتیم، با تفکرات تاکتیکی خوب که می‌خواستند بازی را ببرند.

مورایس در ادمه با اشاره به جو بازی امروز هواداران سپاهان در ورزشگاه نقش‌جهان اینطور از آنها تشکر کرد: از هواداران خیلی ممنون هستم که جو خوب و درستی ایجاد کردند تا بتوانیم بازی را ببریم.
سرمربی سپاهان بار دیگر به تمجید از گل گهر پرداخت و گفت: از گل‌گهر نیز تشکر می‌کنم که امروز زندگی را برای ما سخت و برد ما را مهم‌تر کردند.

سرمربی سپاهان در بخش بعدی صحبت‌هایش از اتفاقات و درگیری‌های پایان مسابقه ابراز ناراحتی و تاسف کرد و ضمن عذرخواهی اینطور در اینباره توضیح داد: بابت اتفاقات آخر بازی متأسف هستم. فوتبال در مورد فیرپلی است و باید بدانیم در هنگام برد و باخت چه کاری کنیم. روی صحبت با بازیکنان تیم خودم است، بابت کاری که کردند، می‌توانستند رفتار دیگری داشته باشند تا از اتفاقات جلوگیری شود. در مورد تیم حریف صحبت نمی‌توانم انجام دهم.

مورایس: گل‌گهر برد ما را مهم‌تر کرد

خبرنگاری اصفهانی از مورایس درباره حواشی پایان مسابقه پرسید و معتقد بود که گل گهر از این اتفاقات به نفع خود استفاده خواهد کرد. مورایس در واکنش به این سوال گفت: اگر به موقعیت‌ها نگاه کنیم، از تیم حریف موقعیتی ندیدم. درباره صحبتی که داشتید برخی مواقع نمی‌توانیم بالا پرس کنیم. باید جمع شویم تا بعد از آن از بالا پرس کنیم. باید در این لحظات مدیریت کنیم و تیم ما خیلی خوب مدیریت کرد. تیم حریف انگیزه بالایی برای گل زدن داشت و هدف آن‌ها همین بود که بازی به وقت اضافه برود،. خیلی خوب مدیریت کردند. گل‌گهر تیم ساده ای نبود و کیفیت قابل قبولی از بازیکنان دیدیم.

خبرنگار دیگری از تمرکز، مدیریت و نمایش خوب سپاهان در این مسابقه صحبت کرد. او سپس از مورایس پرسید که تفاوت این بازی نسبت به بازی های دیگر چه چیزی بود و او در واکنش به این سوال توضیح داد: بحث بازیکنان است و درکی که دارند. این بازی نیمه‌نهایی بود اما مثل فینال بود، چون اگر می‌باختیم دیگر بیرون می‌رفتیم و در رقابت حضور نداشتیم. بازیکنان درک داشتند که فینال در دسترس است. نزدیک به دست آوردن جام هستند و انگیزه، درک و مدیریت آن‌ها بیشتر می‌شود.

از مورایس درباره تقابل دوباره با محرم نویدکیا پرسیدند و سرمربی سپاهان در واکنش به این سوال و شناخت او از تیمش گفت: فکر می‌کنم همه سپاهان را خوب می‌شناسند و فقط محرم نویدکیا نیست. مس تیم خوبی است و به مس رفسنجان تبریک می‌گویم که به فینال رسید. از فردا باید برای فینال برنامه‌ریزی کنیم و امیدوارم هواداران وقتی به استادیوم می‌آیند، سپاهان را تشویق کنند.

مورایس در ادامه به موضوع مهمی اشاره کرد و افزود: باور دارم نویدکیا می‌خواهد خودش را ثابت کند که قطع همکاری با سپاهان اشتباه بوده است. بازیکنانی مثل علی‌محمدی و نژادمهدی در سپاهان بوده‌اند و به همین دلیل زندگی برای هواداران ساده است. شاید فکر کنند که بازیکنان و مربی هستند که هواداران عاشق آن‌ها هستند و بازی را به سپاهان می‌دهند، اما اگر اینطور فکر کنند اشتباه است.
مورایس در پایان گفت: ممنونم بابت این لحظه. امیدوارم در کنفرانس خبری بعدی صحیح و سالم شما را ببینم.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا