ورزش

مورینیو در رم معجزه کرده است

مارکو ماتراتزی:

مارکو ماتراتزی، مدافع سابق اینتر، معتقد است ژوزه مورینیو در رختکن جالوروسی دست به کار بزرگی زده است.

به گزارش “ورزش سه”، رم در فصل تابستان امسال بازیکنان بزرگی مانند پائولو دیبالا و جینی واینالدوم را به خدمت گرفت و به نظر یکی از مدعیان اصلی کسب سهمیه لیگ قهرمانان در فصل بعدی خواهد بود. برخی حتی جالوروسی را یکی از نامزدهای فتح اسکودتو در فصل پیش رو می دانند و مارکو ماتراتزی مدعی شد آنچه مورینیو در این باشگاه انجام داده مانند یک معجزه است.

مارکو ماتراتزی گفت: “همه بازیکنان بزرگ اینتر مهم و غیرقابل تغییر هستند، اما باید به باشگاه اعتماد کرد. آنها چند سال پیش قول دادند که به سطح بالا برگردند و این اتفاق رخ داد. روملو لوکاکو پس از گذراندن یک سال دور از میادین تصمیم به بازگشت گرفت. او باید در تمام طول 90 دقیقه تلاش کرده و دوباره ثبات سابق خود را به دست آورد. در این رابطه مشکلی وجود نخواهد داشت، لوکاکو با لائوتارو هماهنگ است و همه چیز به صورت طبیعی پیش خواهد رفت. اینتر در طول فصل تابستان بازیکنان باکیفیتی را به ترکیب خود اضافه کرده و همین فاکتور سرنوشت یک فصل را برای تیم رقم می زند.

اما تیم‌های دیگر نیز تقویت‌ شده و بازیکنان زیادی جذب کرده‌اند. ژوزه مورینیو فضایی باورنکردنی در رم ساخته و ین محیط بین باشگاه، تیم و هواداران جادویی عل عمل کند. مورینیو از تجربه و اعتبار لازم برخوردار است و می تواند بهترین را از بازیکنانش بخواهد. برنده شدن هرگز آسان نیست و او به خوبی می داند چگونه این کار را انجام دهد. مورینیو جالوروسی را متحد کرده است و این یک معجزه واقعی است، زیرا انجام چنین کاری در رم تقریبا غیرممکن است.”

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا