ورزش

مورینیو: رونالدو نه، مسی بهترین است!

ژوزه مورینیو، سرمربی فنرباغچه، لیونل مسی را بهترین بازیکن نسل خودش می‌داند.

به گزارش “ورزش سه”، ژوزه مورینیو، سرمربی فنرباغچه، که مربی کریستیانو رونالدو بوده، لیونل مسی را بهترین بازیکن می‌داند و از گفتن چنین کلماتی ترسی ندارد.

او در مورد اینکه دوست داشت مربی کدام بازیکن شود به تی‌ان‌تی اسپورت گفت: “البته که کوچولو (لیونل مسی)، آن کوچولو نیازی به تمرین دادن نداشت، باید بگویم که در نسل خودش بهترین بازیکن است.”

اظهارات مورینیو در نوع خود عجیب بود چون تا به امروز کمتر دیده شده که درباره مسی این اندازه شفاف صحبت کند و از او تمجید کند.

این مربی رقابت بزرگ بین کریستیانو رونالدو و لیونل مسی را در سه فصل حضورش در رئال مادرید تجربه کرد. هر دو بازیکن فوق ستاره‌های بزرگ فوتبال اروپا بودند و رقابتی را به دنیای فوتبال نشان دادند که در تاریخ این ورزش ماندگار خواهد شد.

مورینیو: رونالدو نه، مسی بهترین است!

علاوه بر لیونل مسی، از مورینیو در مورد دیداری سوال شد که تا بحال آن را فراموش نکرده است و مورینیو گفت: “بازی سال 2005 مقابل لیورپول، نیمه نهایی لیگ قهرمانان با گلی شکست خوردیم که گل نبود.”

مربی پرتغالی در مورد بهترین جوی که در استادیوم‌ها تجربه کرده گفت: “من خوش شانس بوده‌ام. در بهترین لحظات باشگاه در منچستریونایتد نبودم، اما اولدترافورد همیشه اولدترافورد است، برنابئو همیشه برنابئو است، سن سیرو هم سن سیرو یا استمفورد‌بریج هم همیشه استمفورد‌بریج است اما می‌توانم بگویم برای تیمی که عادت به برد ندارد، هواداران رم به این تیم بسیار وفادار هستند.”

او با وجود اینکه لیونل مسی را بهترین فوتبالیست می‌داند اما او را بهترین ورزشکار تاریخ نمی‌داند: “این واقعاً سخت است، تقریباً غیرممکن است، افرادی زیادی هستند که تاریخچه‌ای را ساخته‌اند و نمی‌توان آن را پاک کرد، نه فقط به خاطر ورزش. شاید در نسل ما، من دقیقا نمی‌دانم، اما من می‌گویم جسی اوونز بهترین ورزشکار بود.”

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا