ورزش

موسوی: به صعود نساجی در گروه الهلال امیدواریم

باید زودتر تکلیف میزبانی مشخص شود

احمد موسوی می‌گوید برای لیگ قهرمانان آسیا برنامه‌ریزی خوبی داشته‌اند.

به گزارش “ورزش سه”، احمد موسوی، مدافع نساجی، پس از پیروزی تیمش گفت: خدا را شکر توانستیم سه امتیاز را بگیریم. هوادارانمان از فصل پیش تا الان ما را شرمنده کرده بودند و دوست داشتیم جبران کنیم. هرچند از اول فصل به تیم امیدوار بودیم و دیدیم که چند بازی اخیر خوب بازی کردیم، موقعیت داشتیم اما شانس نداشتیم و توپ‌ها به گل تبدیل نشد.

او ادامه داد: امروز توانستیم نتیجه بگیریم و هدفمان این بود که هوادارانمان را خوشحال کنیم. امیدواریم این روند ادامه داشته باشد و در کنار هم بتوانیم یک فصل خیلی خوب را برای نساجی و هوادانش رقم بزنیم.

1879124

موسوی در مورد دومین فصل پوشیدن پیران نساجی گفت: فصل دومی است که در خدمت نساجی هستم و هواداران واقعا سنگ تمام گذاشته‌اند و ما را شرمنده کرده‌اند. ان‌شاءالله بتوانیم جبران کنیم و همیشه بتوانیم بعد هر بازی خوشحالشان کنیم.

او در مورد لیگ قهرمانان گفت: اعلام کرده‌اند که بازی‌های آسیایی در تهران برگزار می‌شود ولی هنوز تکلیفمان مشخص نیست که بازی در ایران، تهران یا مازندران است. خیلی به بازی‌ها امیدواریم و خیلی برنامه‌ریزی داریم. بازی اول ما با نماینده هند است و بعد با تیم دیگر و بعد الهلال. ان‌شاءالله که تکلیف ما زودتر مشخص شود. ان‌شاءالله که بتوانیم نتیجه بگیریم و صعود کنیم.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا