ورزش

موفقیت ستاره چلسی در تست‌های پزشکی الاتحاد

همه چیز آماده ترکیدن جدیدترین بمب سعودی‌ها

انگولو کانته توانست دومین تست های پزشکی الاتحاد را نیز با موفقیت پشت سر بگذارد.

به گزارش “ورزش سه”، باشگاه الاتحاد در آستانه اعلام رسمی جدیدترین خرید تابستانی خود قرار دارد و این تیم در ساعات پیش رو، خبر جذب انگولو کانته را به صورت رسمی اعلام می کند.

کانته به دومین بمب نقل و انتقالاتی قهرمان عربستان تبدیل خواهد شد که با قراردادی رایگان راهی این تیم می شود. الاتحاد پیش از این با جذب کریم بنزما، توجهات را به سمت خود جلب کرده بود و حالا ملی پوش فرانسوی به دیگر بمب تابستانی آنها تبدیل می شود.

فابریزیو رومانو، روزنامه نگار معتبر ایتالیایی و فعال در بازار نقل و انتقالات، پس از افشای تحولات قرارداد کانته و الاتحاد، از یک غافلگیری جدید در روند جذب ستاره چلسی خبر داد.

1884277

رومانو عنوان کرد که کانته برای اعلام خبر انتقالش به باشگاه الاتحاد، قسمت دوم معاینات پزشکی را نیز با موفقیت به پایان رساند و تا ساعاتی دیگر این قرارداد رسما رسانه ای خواهد شد.

وی فاش کرد که برخی از مفاد قرارداد با انگولو کانته تغییر کرده است، به طوری که مدت قرارداد بیشتر از آن چیزی خواهد بود که در هفته های گذشته اعلام شده بود. گزارش های قبلی حاکی از آن بود که الاتحاد با کانته برای انتقال دو فصل به این تیم و با مبلغ 100 میلیون دلار به توافق رسیده است.

شایان ذکر است که ستاره فرانسوی قرار است طی روزهای آینده پس از ورود به جده در مراسمی ویژه در استادیوم ملک عبدالله یا همان “الجوهرة” معرفی شود.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا