ورزش

مومنی‌مقدم: هر تیمی می‌تواند شگفتی‌ساز باشد/ تجربه داورزنی چراغ راه والیبال است


سرمربی تیم ملی والیبال جوانان گفت: در لیگ برتر والیبال هر تیمی می‌تواند شگفتی‌ساز باشد.

غلامرضا مومنی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد شرایط کلی والیبال ایران و برگزاری رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: خدا را شاکرم که والیبال در ورزش‌های گروهی جز رشته‌های بسیار خوب است و عملکرد خوبی هم دارد. ضمن اینکه والیبال ایران جایگاه بسیار خوبی در جهان دارد که این روند باید ادامه پیدا کند. در رده نوجوانان و جوانان صاحب سکو هستیم و انشالله در بزرگسالان هم بتوانیم بازهم به المپیک برسیم.

وی درمورد انتشار خبرهایی مبنی بر جدایی داورزنی از والیبال، تصریح کرد: داورزنی جانشین شایسته‌ای برای مرحوم یزدانی‌خرم بود. وی به خوبی توانست ادامه دهنده مسیر مرحوم یزدانی خرم باشد. داورزنی با سبک مدیریتی مدرن و جدید توانست والیبال را به این جایگاه برساند. والیبال ایران در جهان جز بهترین‌ها است و تصور می‌کنم هیچکس به اندازه وی از شرایط والیبال ایران شناخت نداشته باشد. تجربه و شناخت داورزنی می‌تواند چراغ راه آینده والیبال باشد. در این بین برخی قوانین وجود دارد که ممکن است باعث شود تا داورزنی نتواند بازهم به والیبال خدمت کند. به هر حال هرکسی که جایگزین وی شود باید از تجربیات داورزنی استفاده کند.

مربی تیم والیبال پیکان درخصوص شرایط لیگ برتر، عنوان کرد: نیم فصل دوم بسیار فشرده برگزار خواهد شد. الان هم بازهم بحث کرونا مطرح شده و امکان دارد که لیگ به صورت متمرکز برگزار شود. فکر می‌کنم سال سختی باشد، اما 14 تیم حاضر در لیگ برتر قدرتمند هستند و هر تیمی می‌تواند شگفتی‌ساز باشد. امیدوارم در پلی‌آف اوج عملکرد تیم‌ها و بازیکنان را شاهد باشیم. 

مومنی‌مقدم درخصوص احتمال متمرکز شدن مسابقات لیگ برتر، تصریح کرد: متمرکز بودن برای تیم‌های تهرانی بسیار خوب است، اما معنی واقعی لیگ از دست می‌رود. به هر حال هر تیمی تماشاگران خاص خود را دارد و آنها دلشان می‌خواهند که حامی تیم خود باشند. امیدوارم که شرایطی فراهم شود که بازی‌ها به خوبی از رسانه‌های پخش شود تا تماشاگران هم بتوانند مسابقات را به دقت پیگیری کنند.

پایان پیام/


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا