ورزش

مومنی: گلم تقدیم به مازیار زارع و هواداران ملوان

هدف تیم‌مان صعود به لیگ‌برتر است؛

مهدی مومنی بازیکنی که اخیرا به تیم ملوان انزلی پیوسته و توانست در بازی اول گل‌زنی کند معتقد است تیم ملوان کادر بسیار خوبی دارد که برای صعود به لیگ برتر تلاش می‌کنند.

به گزارش”ورزش سه”، مومنی در ابتدا درباره علت انتخاب ملوان گفت: از چند تیم پیشنهاد داشتم که تیم پایین جدول بودند اما شرایط به گونه‌ای پیش رفت که ملوان را انتخاب کردم و از انتخابم خوش‌حال هستم. کادر فنی به من اعتقاد و لطف داشتند. خداراشکر توانستم خودم را در بازی اول به آن‌ها ثابت کنم و گل بزنم.

مومنی درخصوص شرایط تیمی ملوان بیان کرد: ملوان صدر جدول است و شرایط تیمی خوبی دارد. از روز اول که به این تیم آمدم همه چیز روال خیلی خوبی داشت؛ باریکنان باکیفیت، کادر فنی، مجموعه و مدیریت تیمی خیلی خوبی دارد. تیم ملوان مجموعه‌ای دارد که زحمت می‌کشند. از بخش رسانه تا کادر و مدیریت همگی زحمت‌کش و پرانرژی هستند و ذهن برنده‌ای دارند.

مومنی درباره گلی که امروز زد و موجب پیروزی ملوان شد گفت: از گلی که زدم خوش‌حال هستم. پاس گل را هم همشهری خودم آقای یحیی زاده داد و بعد از آن آقا مازیار را بغل کردم به دلیل اعتمادی که به من داشتند و من را جذب کردند؛ گلم را به ایشان تقدیم می‌کنم.

مومنی درخصوص مصدومیتی که برایش اتفاق افتاد افزود: در صحنه‌ای بازیکن ما پاس رو‌به‌جلو داد و من می‌خواستم قطع توپ کنم فکر می‌کنم به مشت گلر برخورد کردم؛ دقیقا نمی‌دانم به کدام قسمت بدنش خوردم اما باعث این مصدومیت شد. الان آتل می‌بندم و مشکلی نیست.

بازیکن تازه‌ وارد ملوان درباره اهدافش گفت: من تمام تلاشم را می‌کنم تا مجموعه ملوان و هواداران نتیجه بگیرند. مهم‌ترین هدف آن‌ها صعود به لیگ برتر است و خداراشکر فاصله امتیازی با رده دوم جدول شش امتیاز است. تمام تلاشم را می‌کنم تا بهترین عملکرد را داشته باشم و در انتهای فصل بستگی به باشگاه دارد و اگر حمایت کند می‌مانم.

مومنی در پایان بیان کرد: گلی که در بازی اول زدم را به آقا مازیار و هواداران عزیز تقدیم می‌کنم؛ هوداران دوست‌داشتنی که تا به امروز پیام‌های خوبی برای من فرستادند و خداراشکر توانستم خودم را به آن‌ها ثابت کنم.

ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا