ورزش

مونت شماره افسانه‌ای را از چنگ گارناچو درآورد!

میسون مونت پیراهن شماره هفت یونایتد را به تن خواهد کرد، پیراهنی که کریستیانو رونالدو، دیوید بکام و اریک کانتونا می‌پوشیدند.

به گزارش “ورزش سه”، میسون مونت رسما از چلسی به منچستریونایتد پیوست و پیراهن شماره هفت را که اسطوره‌های شیاطین سرخ به تن می‌کردند، خواهد پوشید. این هافبک ملی‌پوش قراردادی پنج ساله بسته که او را تا 2028 در اولدترافورد نگه خواهد داشت.

قرارداد مونت قابلیت تمدید برای یک سال دیگر را هم دارد. گفته می‌شود حقوق او 250 هزار پوند در هفته است. هم‌چنین یونایتد برای خریدن او 55 میلیون پوند به چلسی می‌دهد که این رقم بنا بر عملکرد بازیکن و موفقیت یونایتد می‌تواند تا 60 میلیون پوند افزایش یابد.

1894592

یونایتد کمی پس از اعلام رسمی این خبر که مونت 24 ساله به این باشگاه پیوسته، فاش کرد که پیراهن بسیار مهم شماره هفت به او داده خواهد شد، پیراهنی که از دیوید بکام و اریک کانتونا تا جرج بست آن را به تن می‌کردند.

منابع آگاه گفته‌اند، اریک تن‌هاخ به شدت به مونت علاقه دارد و شخصا این انتقال را دنبال کرده و این بازیکن را هافبکی پرانرژی و پرتحرک می‌داند که کاملا مناسب برنامه‌های تاکتیکی او است.

مونت در چلسی شماره 19 را می‌پوشید، جایی که دو بار در سال‌های 2021 و 2022 بازیکن سال باشگاه شد، ضمن اینکه در 2021 کمک کرد تیم لیگ قهرمانان را ببرد.

حالا در باشگاه جدیدش او از شماره 19 به شماره هفت تغییر کرده، پیراهنی که شایعه شده بود به الخاندرو گارناچو، ستاره 19 ساله و آرژانتینی یونایتد می‌رسد که در نهایت دست گارناچو به شماره هفت نرسید و او فعلا باید به شماره 49 خودش رضایت بدهد.

1894591

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا