ورزش

میثاقی به تاج: سوغاتی یادت نره!

کمبود امکانات داوران در دیدار فولاد و صنعت نفت با انتقاد مجری برنامه فوتبال برتر همراه شد.

به گزارش “ورزش سه”، شاگردان علیرضا منصوریان با وجود نمایش خوبی که در دیدار مقابل صنعت نفت داشتند، در نهایت با نتیجه دو بر یک مغلوب شدند که این مسابقه با صحنه‌های داوری زیادی همراه بود و جنجال زیادی به دنبال داشت که برنامه دوشنبه شب فوتبال برتر به آن پرداخت.

محمدحسین میثاقی، مجری این برنامه در جریان بررسی صحنه‌های داوری مسابقه هفته دوم بین فولاد و صنعت نفت، با کنایه نسبت به کار نکردن و نبود هدست برای داوران صحبت کرد و خطاب به مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال که برای جام جهانی فوتبال زنان به استرالیا رفته: عنوان کرد: «از استرالیا سوغاتی هدست بیاورید!»

ویدئو: 308462

بولت سپاهان
قبل از گل اول صنعت نفت هند بود؟
علی خسروی: با تصویر پشت دروازه می‌توان گفت هند نیست/ یدالله جهانبازی: ادامه بازی؛ برخورد توپ با سینه/ رضا سخندان: توپ به سینه برخورد کرد و گل سالم است.

بولت سپاهان
مردود شدن گل صنعت نفت پس از چند ثانیه بخاطر برخورد با پای بیژن حیدری.
خسروی: هرچند با تاخیر زیاد ولی گل باید مردود می‌شد/ جهانبازی: داور حتما باید بازی را قطع می‌کرد؛ درست بود/ سخندان: با تاخیر بله؛ به علت نبود سیستم رادیویی گل با تاخیر مردود شد.

بولت سپاهان
اخطار اول به سینا شاه‌عباسی درست بود؟
خسروی: قطع حمله موثر و اخطار/ جهانبازی: کارت زرد درست بود/ سخندان: بله؛ اخطار داشت.

بولت سپاهان
قبل از اخراج سینا شاه‌عباسی، هند بازیکن صنعت بود؟
خسروی: تماس با دست داشت، اما با قوانین جدید ادامه بازی/ جهانبازی: بازیکن پشت به دوربین واضح نیست؛ اعتماد به داور/ سخندان: با این زاویه مشخص نیست.

بولت سپاهان
کارت دوم و اخراج شاه‌عباسی درست بود؟
خسروی: به اخطار دوم یا اخراج مستقیم/ جهانبازی: گرفتن موقعیت آشکار اخراج داشت/ سخندان: بله و باز هم نبود سیستم رادیویی باعث این اتفاق شد.

بولت سپاهان
اخطار به بازیکن صنعت نفت بخاطر خطا روی آبشک کافی بود؟
خسروی، جهانبازی و سخندان: بله؛ کافی بود.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا