ورزش

می‌خواهم مثل مارادونا وارد قلب هواداران ناپولی شوم

جیووانی سیمئونه:

جیووانی سیمئونه از پیوستن به ناپولی خوشحال است و می‌خواهد مثل دیه‌گو مارادونا برای این تیم بدرخشد و محبوب هواداران شود.

به گزارش “ورزش سه”، 9 روز پیش جیووانی سیمئونه با قرارداد قرضی یک ساله و بند خرید اجباری از هلاس ورونا به ناپولی منتقل شد. هلاس ورونا این فوتبالیست را با مبلغ 10 میلیون یورو خرید و اگرچه در ابتدا برای فروش او 20 میلیون یورو درخواست کرد اما در نهایت جیووانی با قرارداد قرضی یک ساله به ارزش 3.5 میلیون یورو با بند خرید اجباری 12 میلیون یورویی راهی ناپولی شد.

فرزند ارشد دیه‌گو سیمئونه حالا می‌تواند به عنوان بازیکن ناپولی در ورزشگاه دیه‌گو مارادونا بازی کند و امیدوار است با درخشش و گلزنی، شانس قرار گرفتن در فهرست نهایی تیم ملی آرژانتین برای جام جهانی 2022 را پیدا کند.

جیووانی در مصاحبه با گاتزتا دلو اسپورت گفت که همیشه رویای بازی برای ناپولی را داشت:« پیشنهادات زیادی داشتم که برخی از آنها از لحاظ مالی بسیار خوب بودند ولی دوست داشتم برای ناپولی بازی کنم و وقتی پیشنهاد این باشگاه رسید، فقط به این فکر می کردم که هرچه سریع‌تر قرارداد را امضا کنم. مطمئنم که در ناپولی پیشرفت خواهم کرد و بازی برای این باشگاه را با هیچ چیز عوض نمی‌کنم. به توانایی‌هایم ایمان دارم و برای ناپولی بهترین بازی‌ها را انجام خواهم داد.»

سیمئونه جوان ادامه داد:« پدرم پس از قطعی شدن انتقالم برایم نوشت که رویای همه فوتبالیست های آرژانتینی بازی با پیراهن ناپولی است. امیدوارم روزی بتوانم مثل مارادونا وارد قلب هواداران ناپولی شوم. از کودکی رویای بازی در لیگ قهرمانان را داشتم و حالا که بازیکن ناپولی هستم، بازی در لیگ قهرمانان لذتی مضاعف هم دارد. می خواهم گل های زیادی بزنم و باعث موفقیت ناپولی شوم.»

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا