ورزش

می‌‌خواهید از مسی امضا بگیرید، قهرمان جهان صدایش کنید

به خاطر لئو از کار اخراج شدم ولی فدای سرش

امضا گرفتن از لیونل مسی برای یکی از کارکنان ورزشگاه اینترمیامی به بهای اخراج شدن تمام شد ولی او می‌گوید امضای ابرستاره آرژانتینی حتی اگر باعث اخراج او باشد ارزشش را داشته است.

به گزارش “ورزش سه”، پیوستن لیونل مسی به اینترمیامی زلزله‌ای بزرگ در ورزش آمریکا و لیگ MLS به وجود آورده است. ستاره بزرگ فوتبال باعث شده شرایط باشگاه آمریکایی از زمین تا آسمان تفاوت پیدا کند.

در آمریکا این روزها همه تلاش می‌کنند این ستاره بزرگ 36ساله را از نزدیک ببینند یا از او امضا و عکس یادگاری بگیرند. کریستین سالاماکا از کسانی بود که موفق شد از لئو مسی امضایی به یادگاری بگیرد هر چند این امضا برای او به بهای اخراج شدن و از دست رفتن کارش تمام شد.

سالامانکا در گفتگو با لا ناسیون درباره ماجرای امضا گرفتنش از مسی گفت:” من باید در محوطه پارکینگ اتوبوس‌ها دستشویی را نظافت می‌کردم. خوشبختانه وقتی اتوبوس اینترمیامی رسید و بازیکنها از اتوبوس پیاده شدند من همان جا بودم. آخرین نفر مسی بود. داد زدم:” هی، قهرمان دنیا”، همین فریاد کافی بود تا مسی برگردد و به سمت من نگاه کند. یونیفورمم را زدم بالا و مسی دید که پیراهن تیم ملی آرژانتین را زیرش پوشیده‌ام. یک ماژیک هم به لئو دادم و او پیراهنم را امضا کرد. ولی حراست ورزشگاه فورا رسید و من را بیرون انداختند. فورا هم اخراجم کردند. ولی تک‌تک ثانیه‌هایی که کنار مسی بودم و از او امضا گرفتم ارزشش را داشت“.

1905244

در آمریکا برخی مجازات این کارگر را بیش از حد سخت‌گیرانه دانسته و خواهان بازگشت او به کارش هستند. سالامانکا اصالت کلمبیایی دارد و گفته می‌شود او از استانداردهای سخت‌‌گیرانه باشگاه اینترمیامی برای رعایت اصول حرفه‌ای‌گری آگاه بوده و باشگاه حاضر به بازگرداندن او به کارش نیست.

رسانه‌های آمریکایی می‌گویند لیونل مسی از استانداردهای مربوط به کارکنان اینترمیامی و نیروهای قراردادی باشگاه اطلاعی نداشته و ممکن است با اطلاع از اخراج شدن این کارگر واسطه شده و خواهان بازگشت او به کارش بشود.

لئو مسی احتمالا پس‌فردا در بازی بعدی خود در خاک آمریکا به میدان می‌رود. دیدار یکه در شهر دالاس و در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگز کاپ بین اینترمیامی و اف‌سی دالاس برگزار می‌شود.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا