ورزش

میراسماعیلی: جودوی ایران در جنگی نابرابر قرار دارد/ تعلیق رفع شد

گزارش خبرنگار مهر از هانگژو؛

رئیس فدراسیون جودو با بیان اینکه ملی پوشان این رشته از چهار سال پیش در رویدادی شرکت نداشتند، گفت: در جنگی نابرابر هستیم. اما ملی پوشان ایران با قدرت مبارزه خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار مهر از هانگژو، آرش میر اسماعیلی در حاشیه برگزاری مسابقات جودو بازی‌های آسیایی گفت: جودوی ایران با ۴ سال تعلیق روبرو بوده و تنها یک هفته از رفع تعلیق آن می‌گذرد.

وی با بیان این مطلب که ایران در رشته جودو با چهار ملی پوش به مصاف حریفان خود می‌رود، متذکر شد: جودوکاران ایران در جنگ نابرابری قرار دارند، اما با قدرت در میدان حضور خواهند یافت.

رئیس فدراسیون جودو با تاکید براین نکته که جودو ایران بی قید و شرط رفع تعلیق شده است، حواشی در این خصوص را بی پایه و اساس دانست و توضیح داد: دبیر کل فدراسیون آسیایی در سالن مسابقات حضور دارد و با رایزنی‌هایی که با مسؤولان جهانی داشتیم تعلیق‌ها کاملاً رفع شده است.

میر اسماعیلی اعلام کرد: امروز در وزن -۶۶ کیلوگرم به مصاف یکی از جودوکاران مطرح کره شمالی خواهد رفت. نماینده سبک وزن ایران مصاف سختی را پیش رو خواهد داشت اما او بسیار تمرین و تلاش کرده است.

رئیس فدراسیون جودو متذکر شد: جودوکاران ایرانی ۴ سال است که هیچ میدان رسمی ندیده اند و این کار را برای ورزشکاران ایران بسیار سخت می‌کند با این وجود ورزشکاران ایران بسیار خوب و با انگیزه هستند.

وی یادآور شد: فردا دوشنبه سوم مهرماه کاپیتان جودو ایران مهدی فتحی پور در وزن -۸۱ کیلوگرم در برابر جودوکاری از عراق قرار خواهد گرفت.

میر اسماعیلی در خصوص تنها دختر جودو کار ایرانی در این رویداد گفت: دختر تاریخ ساز ایران مریم بربط با قزاقستان مسابقه می‌دهد، او بسیار پرتلاش و با انگیزه است در وزن ۹۰ کیلوگرم نیز قاسم باغچقی با حریفی از فلسطین دیدار می‌کند و در صورت پیروزی باید با حریف عنوان دار قزاقستان مصاف کند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا