ورزش

میزبان جام باشگاه‌های آسیا خواستار حمایت شد

معاون وزیر ورزش و جوانان جلسه‌ای را در محل استان میزبان جام باشگاه‌های آسیا برگزار کرد.

به گزارش “ورزش سه”، سیدمحمد شروین اسبقیان، معاون فرهنگی توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، با حضور در یزد با مدیران عامل باشگاه‌های ورزشی این استان دیدار و گفتگو کرد.

نشست مشترک اداره کل ورزش و جوانان استان با حضور امیر شرافت مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد و دیگر مدیران عامل باشگاه‌های ورزشی استان با شروین اسبقیان معاون فرهنگی توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان برگزار شد و مسائل مختلف ورزش کشور و استان مورد بررسی قرار گرفت.

اسبقیان با اشاره به اهمیت فعالیت باشگاه‌های ورزشی گفت: خوشبختانه در استان یزد باشگاه‌های خوبی در حال فعالیت هستند که مدیران آنها دلسوز و دغدغه مند هستند و در رشته‌های مختلف دستاوردهای خوبی نیز به دست آمده است. با نگاه ویژه و درایت مقام عالی وزارت ورزش بسیاری از مسائل باشگاه‌ها در حال مرتفع شدن است تا مدیران باشگاه‌ها با آسودگی و فراغ بال بیشتر به فعالیت خود ادامه دهند.

میزبان جام باشگاه‌های آسیا خواستار حمایت شد

امیر شرافت مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد با بیان مسائل و مشکلات حال حاضر والیبال ملی افزود: باشگاه‌های ورزشی برای تداوم در مسیر قهرمانی و بازیکن پروری نیاز به حمایت‌های همیشگی وزارت ورزش دارند و برای این مهم باید تلاش کرد.

مدیرعامل باشگاه شهداب یزد خاطرنشان کرد: باشگاه شهداب یزد در هفت سال فعالیت خود، عناوین و افتخارات زیادی را کسب کرده است و در حال حاضر در شهریور ماه سال جاری میزبانی جام باشگاه‌های آسیا را به همراه استانداری یزد، اداره کل ورزش و جوانان استان و فدراسیون والیبال بر عهده دارد.

در این نشست دیگر مدیران باشگاه‌های استان نیز به بیان مسائل و مشکلات خود پرداخته و خواستار حمایت همه جانبه وزارت ورزش و جوانان ‌شدند.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا