ورزش

میلان مدافع بارسا را پس داد: مبارک خودتان!

باشگاه میلان با انتشار پیامی رسما با سرجینیو دست، مدافع آمریکایی‌اش، خداحافظی کرد تا دوران حضور او در روسونری به پایان برسد.

به گزارش “ورزش سه”، بارسلونا که سرجینیو دست را به صورت قرضی به میلان واگذار کرده بود امیدوار بود باشگاه ایتالیایی با خرید دائمی او موافقت کند.

اما میلان امروز به صورت رسمی با دِست خداحافظی کرد تا برنامه‌های بارسا را به هم بریزد. بارسا که قصد دارد برای خرید بازیکنان مد نظر ژاوی چند بازیکن را به فروش برساند حالا با یک بازیکن جدید روبرو است که باید در فهرست خروج قرار داده شود.

سرجینیو دست، دفاع راست 22ساله آمریکایی، تا سال 2025 با بارسا قرار داد دارد. او فصل گذشته را به صورت قرضی در میلان سپری کرد. در قرارداد قرضی دست بندی وجود داشت که میلان می‌توانست امسال تابستان او را به صورت دائمی خریداری کند. تصمیمی که توسط روسونری گرفته نشد.

1893228

باشگاه میلان با انتشار پیامی در حساب توییتری خود رسما با این مدافع ملی‌پوش آمریکایی خداحافظی کرد. روسونری در کنار تصویری از مدافع آمریکایی نوشت:” متشکریم سرجینیو دست و موفق باشی”.

با توجه به عملکرد ضعیف دست در سری آ شکی نیست که بارسا هم تمایلی برای استفاده از او در ترکیبش ندارد و امیدوار است در ادامه تابستان بتواند دست را به فروش برساند. این مدمافع آمریکایی فصل گذشته در سری آ تنها در 8 مسابقه برای میلان به میدان رفت و کل دقایق حضورش در زمین به 324 دقیقه رسید.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا