ورزش

ناراحتی ستاره بایرن؛ حقم بازی برابر بارسا بود!

لئون گورتزکا، ستاره آلمانی بایرن مونیخ، چندان از تصمیمات اخیر یولیان ناگلزمان راضی نیست.

به گزارش “ورزش سه”، بایرن مونیخ که در هفته های اخیر نتایچ چندان خوبی در بوندسلیگا نگرفته و البته در اولین هفته برابر اینتر در لیگ قهرمانان پیروز شد، امشب در دیداری حساس در خانه خود پذیرای بارسلونا خواهد بود. یولیان ناگلزمان، سرمربی جوان بایرن مونیخ، دیروز اعلام کرد لئون گورتزکا جایی در ترکیب ثابت این تیم در این مسابقه ندارد و به نظر می رسد این تصمیم به مذاق ستاره آلمانی و گلزن تیم خوش نیامده است.

نشریه بیلد در گزارشی مدعی شد لئون گورتزکا در حال حاضر از شرایط روحی چندان خوبی نیست و بر اساس گفته یولیان ناگلزمان، باید مقابل بارسلونا روی نیمکت بنشیند. سرمربی جوان و آلمانی بایرن مونیخ در حال حاضر عملکرد مارسال سابیتزر را به گورتزکا ترجیح می دهد، زیرا این بازیکن نقش بیشتری در امور دفاعی داشته و باعث می شود جاشوا کیمیش نیز از آزادی عمل بیشتری برخوردار باشد و این اتفاق باعث رضایت کیمیش شده است.

اما لئون گورتزکا تمایل داشت در دیدار خانگی مقابل بارسا در ترکیب ثابت فرار گیرد، زیرا عملکرد او در تمرینات و البته بازی ابتدای هفته برابر اشتوتگارت خوب بود. اما این درخواست‌ اولیه گورتزکا از سوی کادر فنی مورد استقبال قرار نگرفت و حالا احتمالا او امشب با چهره ای عبوس روی نیمکت قرار خواهد گرفت. همچنین به نظر می رسد رایان گراونبرخ، هافبک هلندی و جدید بایرن مونیخ نیز چندان از شرایطش در این فصل راضی نیست، زیرا به او وعده زمان بازی بیشتر داده شده بود و او هنوز نتوانسته خودش را به ترکیب اصلی ناگلزمان تحمیل کند.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا