ورزش

ناصر ابراهیمی: در کار قلعه‌نویی دخالت نکنید/ امیدوارم شایعات در مورد آزمون درست نباشد



پیشکسوت فوتبال و مربی اسبق تیم ملی در خصوص فهرست اخیر این تیم صحبت کرد.

ناصر ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی ایلنا در خصوص فهرست جدید تیم ملی که از سوی امیر قلعه‌نویی اعلام شده اظهار داشت: من به طور کلی مخالف این هستم که بخواهیم در مورد فهرست تیم ملی حرف بزنیم و بگوییم این باید می‌بود و فلانی نباید دعوت می‌شد. وقتی تیم ملی سرمربی دارد باید به سلیقه او احترام گذاشت چرا که باید بابت نتایج تیم جوابگو باشد. برای همین هیچ وقت به چنین مسائلی ورود نمی‌کنم.

وی افزود: منِ نوعی در خانه نشسته ام و نهایتا بازی های استقلال و پرسپولیس را دنبال کنم. من چه می‌دانم در فلان تیم شهرستانی عملکرد فلان بازیکن چطور بوده است که بخواهم در کار سرمربی تیم ملی دخالت کنم؟ یا از کجا بدانم فلان لژیونر در فلان تیم چطور بازی کرده است؟ نهایتاً در اخبار ببینم فلانی پاس گل داده یا گل زده است. آنها همه بازی ها را زیر ذره بین برده‌اند و با اشراف کامل بازیکنان را دعوت کرده‌اند. باید به سرمربی تیم ملی آزادی عمل داد چرا که خودش مسئول نتایج است.

پیشکسوت تیم ملی در مورد عدم دعوت از کنعانی زادگان و اینکه گفته می‌شود به دلیل مسائل انضباطی بوده است هم گفت: من نمی‌دانم دعوت نشدن او به تیم ملی به خاطر بی انضباطی بوده یا فنی بوده است ولی بازهم می‌گویم نظر سرمربی تیم ملی محترم است. ضمن اینکه شما دقت کنید بازیکنانی مثل خلیل زاده و کنعانی زادگان که به لیگ های عربی می‌روند وقتی به ایران بر می‌گردند یعنی دیگر آنجا آنها را نخواستند چرا که در غیر این صورت با پول بیشتر همانجا می‌ماندند. پس این نفرات از دوران اوج فوتبالی‌شان فاصله گرفته‌اند. حالا اینکه دعوت نشدن او فنی بوده یا انضباطی را نمی‌دانم. شاید نفراتی که دعوت شدند عملکرد بهتری داشتند.

ابراهیمی در مورد عدم حضور سردار آزمون و شایعاتی که پیرامون بند قراردادش با رم وجود دارد توضیح داد: من نمی‌دانم او به باشگاهش قول داده در تیم ملی باشد یا شایعه است. امیدوارم این موضوع شایعه باشد و صحت نداشته باشد چرا که کسی که به پیراهن تیم ملی کشورش پشت می‌کند واقعاً هیچ جای توجیه و دفاعی ندارد. امیدوارم این موضوع شایعه باشد.

وی در پایان توضیح داد: روز گذشته فهرست تیم ملی اعلام شده و هر دقیقه می‌بینم هرکس یک ایرادی از آن می‌گیرد و هر جا را باز می‌کنی یک نفر انتقاد کرده است. کی‌روش 10 سال در ایران بود یک بار ندیدم کسی در کارش دخالت کند ولی سرمربی ایرانی هرکاری کند باید جواب پس بدهد. 

 

آگهی
دکمه بازگشت به بالا