ورزش

نام رئال مادرید به من استرس می‌دهد!

شایعات همه دروغند

جوی فیرمان شایعات انتقالش به رئال برای جانشینی تونی کروس را تکذیب کرد و گفت این اخبار او را نگران می‌کنند.

به گزارش “ورزش سه”، نام جوی فیرمان 26 ساله، از زمانی که تونی کروس بازنشستگی خود را اعلام کرد، به رئال مادرید پیوند خورده است. برخی معتقدند سبک بازی او بسیار شبیه به کروس است و رئال می‌تواند روی او برای جانشینی ستاره آلمانی حساب کند، با این حال، خود او با رد این شایعات گفت: «هیچ یک از شایعات صحت ندارد».

نام رئال مادرید به من استرس می‌دهد!

هافبک پی اس وی آیندهوون در مصاحبه با “De Telegraaf” توضیح داد: «من می‌توانم از این واقعیت خوشحال باشم که آنها من را بازیکنی در سطح رئال می‌دانند، اما این اخبار به من حس بی‌قراری می‌دهند، زیرا دروغند. من هم خسته و هم ناراحت می‌شوم. به خصوص، به این دلیل که من باید دائماً به این سؤال پاسخ دهم در حالی که مطلقاً هیچ چیز بین من و رئال وجود ندارد. هر روز در تلویزیون یا رسانه‌های دیگر می‌گویند من قرار است به رئال بروم. الان شنیدن نام رئال هم به من استرس می‌دهد.»

فیرمان ادامه داد: «شاید بتوانم با رئال خودم را وفق بدهد، اما این رئال مادرید است. کافی است به بازیکنان ثابت رئال دقت کنید تا متوجه شوید از چه باشگاهی حرف می‌زنیم. من تا 2026 با پی اس وی قرارداد دارم. اگر بروم، به باشگاهی می‌روم که دوست دارد توپ را در اختیار داشته باشد. من بازیکنی نیستم که در طول بازی فقط توپ را تماشا کنم.»

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا