ورزش

نام مهاجم اسپانیایی جدید بارسا فاش شد

بارسلونا روی ایده جذب آلوارو موراتا مانده و اخیرا با وی پیش قراردادی نیز امضا کرده است.

به گزارش “ورزش سه”، بارسلونا در نقل و انتقالات زمستانی موفق به جذب 4 بازیکن شد. دنی آلوز، فران تورس، آداما ترائوره و امریک اوبامیانگ به بارسا ملحق شدند و تا به اینجا در فرار بارسا از بحران نقش مهمی داشته‌اند. تا قبل از ژانویه کمی بعید به نظر می‌رسید بارسا بتواند به رتبه دوم لالیگا برسد و جایگاه خود در سوپرکاپ 2022 را قطعی کند اما حالا بارسلونا با ژاوی شانس خوبی برای دوم شدن در لالیگا دارد.

 

بارسلونا از هفته‌ها قبل در حال برنامه ریزی برای تقویت خود در تابستان است و در همین‌‌رابطه هفته گذشته جوزپ پدررول در برنامه ال‌چیرینگیتو اعلام کرد که باشگاه کاتالان موفق به جذب یک بازیکن اسپانیایی شده، با این حال حاضر نشد نام او را فاش کند.

 

 

‌او گفت که به‌زودی بارسلونا این انتقال را تایید خواهد کرد ولی اجازه ندارد نام او را زودتر اعلام کند. پدررول مشخص نکرد که این بازیکن در چه پستی بازی می‌کند و تنها به این اکتفا کرد که ملیت او اسپانیایی است. او از عنوان اینکه خرید جدید بارسا در لالیگا بازی می‌کند یا یک لیگ خارجی نیز خودداری کرد.

شب گذشته در همین برنامه نام این بازیکن فاش شد. الکس سیلوستره، خبرنگار اسپانیایی ادعا کرد که آلوارو موراتا بازیکنی است که بارسلونا تا حد زیادی کار انتقالش را نهایی کرده است. توافقات شخصی با موراتا صورت گرفته و تنها باید رضایت اتلتیکو جلب شود. از آنجایی که آنتوان گریزمان به شکل قرضی در اتلتیکو بازی می‌کند و باشگاه مادریدی برای جذب دائمی او باید 40 میلیون یورو به بارسا بپردازد، به نظر می‌رسد دو باشگاه در نهایت روی معاوضه موراتا و گریزمان به توافق برسند.

 

موراتا در انتقالات زمستانی چیزی تا پیوستن به بارسا فاصله نداشت ولی یوونتوس مخالفت کرد. موراتا در تابستان باید به اتلتیکو برگردد ولی همه چیز حکایت از این دارد که فصل بعد زیر نظر ژاوی به فوتبالش ادامه خواهد داد. او سابقه بازی برای رئال را نیز در کارنامه دارد.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا