ورزش

ناگلزمان: ویارئال؟ قرعه بایرن می توانست بدتر باشد

باید همه را ببریم و قهرمان شویم

یولیان ناگلزمان ویارئال را حریفی بزرگ و قابل احترام برای بایرن عنوان کرد.

به گزارش “ورزش سه”، بایرن مونیخ که هفته قبل در زمین هوفن‌هایم با تساوی 1-1 متوقف شد، حالا دورتموند را در 4 امتیازی خود می بیند. یکشنبه از هفته 27 بوندسلیگا بایرن میزبان یونیون برلین، تیم هشتم جدول است و باید از این بازی دست پر خارج شود. ساعاتی پیش قرعه کشی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان نیز برگزار شد و بایرن باید در این مرحله به مصاف ویارئال برود.

 

یولیان ناگلزمان سرمربی بایرن در نشست خبری این بازی گفت:« در ابتدا باید بگویم که هدف ما صعود به نیمه نهایی است. این قرعه می توانست بدتر نیز باشد. ویارئال تیم بسیار خوبی است و با نهایت احترام و بدون اینکه آنها را دست کم بگیریم به میدان خواهیم رفت. تیمی که یوونتوس را با شکست 0-3 حذف کرده، قطعا تیم ساده ای نخواهد بود. ویارئال مربی ای مثل اونای امری دارد که در اروپا عناوین مهمی کسب کرده است.»

ناگلزمان در مورد بازی با یونیون برلین گفت:« یونیون تغییراتی نسبت به فصل قبل داشته و با وجود چند بازیکنی که در زمستان هم از دست دادند، شرایط خوبی در جدول دارند. در دفاع بسیار خوب هستند و برابر ما چشم به ضدحملات خواهند داشت. برابر تیمی با سازماندهی بالا بازی داریم و هدف کسب سه امتیاز است.»

نزدیک تر شدن دورتموند:« بله، نسبت به هفته های قبل فاصله ما با دورتموند کاهش پیدا کرده و نزدیک تر به ما هستند. ما برای قهرمانی باید بازی های بعدی را پیروز شویم و در این صورت، دیگر رتبه دورتموند اهمیت نخواهد داشت.»

 

مصدومان:« روبرت لواندوفسکی و چوپوموتینگ برای بازی فردا در دسترس هستند. چوپوموتینگ یک سرماخوردگی خفیف داشت و اکنون مشکلی ندارد، تست کرونای او منفی بود. لواندوفسکی نیز یک مشکل جزئی در زانوی خود داشت و صرفا بنا بر احتیاط دو روز استراحت کرد. نیکولاس زوله هم یک مصدومیت جزئی دارد و انتظار می رود بعد از تعطیلات ملی بازگردد. تست کرونای بنجامین پاوارد مثبت شده است. آلفونسو دیویس سه تا چهار هفته دیگر شرایط بازی خواهد داشت. به او فشار نمی آوریم و شاید برابر ویارئال برگردد.»

تمدید با نویر، مولر و لواندوفسکی:« آن‌ها بازیکنانی با تجربه و مهم هستند. شرایط مذاکرات تمدید به سادگی که در رسانه ها مطرح می شود نیست. نیاز به چندین دور گفت و گو انجام شود ضمن اینکه هر سه با این شرایط بیگانه نیستند و من خوشبینم که در نهایت تمدید کنند.
 

ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا