ورزش

نریمان‌جهان: نساجی هیچ کار خاصی نکرد

آقای ربیعی گفتند در برنامه من جایی نداری

سامان نریمان جهان که اولین پاس گل لیگ بیست و سوم را به نام خود ثبت کرد، امیدوار است در کنار بازیکنان جوان پیکان فصل متفاوتی را برای این تیم رقم بزنند.

به گزارش ورزش سه، سامان نریمان جهان که نیم فصل دوم لیگ گذشته در ذوب‌آهن حضور داشت، در روزهای پایانی تمرینات پیش‌فصل پیکان به این تیم اضافه شد اما با این حال روز گذشته در ترکیب اصلی تیمش برابر نساجی به میدان رفت و موفق شد پاس گل اول مسابقه را برای امیر طاهر ارسال کند.

نریمان جهان در گفتگو با خبرنگار ما درباره تساوی برابر نساجی گفت: ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم و یکی دو موقعیت خوب در نیمه اول داشتیم که یکی از آنها را تبدیل به گل کردیم. در نیمه دوم طبیعی بود که تیم نساجی با توجه به حضور تماشاگران خود بیشتر فشار بیاورد اما با این حال ما یک موقعیت تک به تک داشت که اگر آن را تبدیل به گل می‌کردیم، بردمان قطعی می‌شد.

او در خصوص عملکرد نساجی در این بازی عنوان کرد: فکر می‌کنم نساجی در جریان بازی کار خاصی انجام نداد و فقط با توجه به میانگین قد بالای تیم‌شان در ضربات ایستگاهی خطرناک ظاهر شدند و موفق شدند دروازه تیم ما را باز کنند. با همه این تفاسیر، ما به عنوان جوان‌ترین تیم لیگ در هفته اول، عملکرد خوبی داشت. برای شروع بد نبود و انشاالله هفته‌های بعد بهتر نتیجه بگیریم و کار را بهتر پیش ببریم.

نریمان جهان درباره جدایی از ذوب‌آهن توضیح داد: زمانی که آقای ربیعی آمدند، اعلام کردند نظرم روی سامان ۵۰-۵۰ است و زمان که گذشت گفتند در برنامه تاکتیکی من جایی ندارد و من هم با اینکه قرارداد داشتم اما ماندنم جایز نبود و جدا شدم.

1907252

او در مورد دلیل انتخاب پیکان به عنوان تیم جدید خود گفت: من سابقه کار با آقای خطیبی را داشتم شناخت خوبی از یکدیگر داشتيم؛ بنابراین زمانی که ایشان با من تماس گرفتند، با کمال میل استقبال کردم. من پیش از این هم در پیکان حضور داشتم و خیلی خوشحالم که برای دومین بار در خدمت این تیم هستم و در اولین حضورم در لیگ جدید هم توانستم اولین پاس گلم را ثبت کنم. انشالله این روند ادامه داشته باشد و بتوانم به تیمم کمک کنم.

بازیکن پیکان درباره سطح آمادگی خود اظهار داشت: من با توجه به قراردادی که با ذوب‌آهن داشتم، خیلی دیر به پیکان اضافه شدم و در تمرینات گروهی کمی حضور داشتم اما با این حال خدا را شکر شرایط خوبی دارم و امیدوارم بتوانم برای تیمم مثمرثمر باشم.

او در مورد هدف پیکان در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر گفت: از الان نمی‌توانیم در این باره صحبت‌ کنیم و باید چند هفته بگذرد. در حال حاضر سعی می‌کنیم هر بازی بهترین عملکردمان را داشته باشیم و برای برد وارد زمین می‌شویم اما هیچکس نمی‌تواند پیش‌بینی کند که چه اتفاقی رخ می‌دهد. الان فقط می‌توانم بگویم هدف‌مان این است که با حضور جوان‌ها عملکرد خوبی داشته باشیم و در همه مسابقات بهترین عملکرد را ارائه بدهیم.

1906305

نریمان جهان درباره تقابل با گل‌گهر در هفته دوم لیگ برتر عنوان کرد: گل‌گهر در‌ چند سال اخیر با حضور آقای قلعه‌نویی تبدیل به یک تیم منسجم و خوب شده بود و امسال هم یک مربی خارجی آوردند و در بازی اول هم خوب ظاهر شدند. گل‌گهر همیشه تیم قابل احترام و خوبی بوده اما ما سعی می‌کنیم در این بازی خانگی نمایش خوبی ارائه بدهیم و با سه امتیاز از مسابقه خارج شویم.

او در سال‌های اخیر جابجایی زیادی بین تیم‌های مختلف داشته است، درباره دلیل این اتفاق توضیح داد: من هم از این قضیه راضی نیستم اما برخی مسائل دست من و شما نیست. برای مثال من با ذوب‌آهن قرارداد داشتم و مربی جدید گفت تو در برنامه من جا نداری؛ من سال قبل هم عملکرد فوق‌العاده‌ای در ذوب‌آهن داشتم اما در این شرایط راهی به جز جدایی و جابجایی نداشتم. در چند سال اخیر مدام با مسائلی از این دست مواجه بودم که باعث شد جابجایی‌هایم بیش از حد نرمال باشد.

او در پایان گفت: زمانی که یک بازیکن جابجایی زیادی داشته باشد، شرایط هم سخت می‌شود و زمان می‌برد تا با محیط و نفرات تیم جدید هماهنگ شود اما با این حال فکر می‌کنم من با همه تیم‌ها به خوبی هماهنگ شدم. امیدوارم در پیکان هم بتوانم خوب ظاهر شوم و مثمرثمر باشم.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا