ورزش

نساجی – آلومینیوم؛ آغازی برای جبران گذشته

هفته ششم لیگ بیست و سوم؛

هفته ششم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از امروز با رقابت دو تیم نساجی مازندران و آلومینیوم اراک آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، بیست و سومین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال از امروز سه شنبه با آغاز دیدارهای هفته ششم پیگیری می شود.

در آغاز این هفته از مسابقات دو تیم نساجی مازندران و آلومینیوم اراک در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف هم می روند.

نساجی در حالی میزبان نماینده اراک است که در آخرین بازی رسمی خود مقابل الهلال عربستان در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا تن به شکست سه بر صفر داد. با این اوصاف این تیم برای ارتقای روحیه خود چاره‌ای جز کسب پیروزی در این دیدار داخلی ندارد.

شاگردان سیدمهدی رحمتی در نساجی مازندران تاکنون ۵ بازی در لیگ برتر انجام داده‌اند که روند سینوسی آنها با کسب دو تساوی، دو شکست و یک پیروزی شکل گرفته است.

رحمتی بهتر از هر شخص دیگری در رختکن نساجی می‌داند پیروزی در این دیدار می‌تواند التهاب بین طرفداران قائمشهری را کاهش دهد تا او و تیمش با آرامش بیشتری در زمین مسابقه قرار بگیرند. خبر خوش برای کادر فنی نساجی بازگشت مهرداد عبدی است که پس از پشت سر گذاشتن دوران نقاهتش چند روزی است در تمرینات گروهی شرکت می‌کند.

ازسوی دیگر آلومینیوم اراک پس از شروعی امیدوارکننده در لیگ نتوانست روند مثبت خود را حفظ کند طوریکه با شکست در دو دیدار اخیر اعتماد به نفس قبلی را هم دیگر ندارد. این تیم قبل از شروع بازی‌های هفته ششم با ۹ امتیاز در رتبه یازدهم جدول قرار دارد. قطعا مجتبی حسینی و شاگردانش برای کسب حداکثر امتیاز خارج از خانه و بهبود جایگاه شان در پایان این هفته برنامه ریزی دارند.

برنامه دیدارهای هفته ششم لیگ برتر در بیست و سومین دوره این رقابت‌ها به شرح زیر است:

سه‌شنبه ۲۵ مهر
* نساجی مازندران – آلومینیوم اراک؛ ساعت ۱۸

پنجشنبه ۲۷ مهر

* پیکان – پرسپولیس ساعت ۱۸
* صنعت نفت آبادان – ملوان ساعت ۱۹

جمعه ۲۸ مهر

* استقلال تهران – هوادار ساعت ۱۸
* فولاد – استقلال خوزستان ساعت ۱۹

شنبه ۲۹ مهر

* ذوب‌آهن – مس رفسنجان ساعت ۱۸
* تراکتور – شمس‌آذر قزوین ساعت ۱۸:۱۵

آگهی
دکمه بازگشت به بالا