ورزش

نصرتی: دوست داریم سهمیه آسیا بگیریم

حضور زنوزی روحیه‌بخش بود؛

محمد نصرتی می‌گوید تیم نساجی از حمایت هوادارانش برخوردار است و این موضوع کار را برای تراکتور سخت خواهد کرد.

به گزارش “ورزش سه”، محمد نصرتی، سرمربی موقت تیم تراکتور، پیش از بازی با نساجی در ابتدا با اشاره به سالگرد درگذشت پیشکسوت فوتبال مازندران گفت: جا دارد سالگرد آقای نادر دست نشان را تسلیت بگویم. انشالله روحشان شاد باشد، آقا نادر از مربیان بنده بودند زمانی که در تیم ملی نوجوانان بودم.

او در مورد بازی اظهار داشت: در این چند روز بچه‌ها تمرینات خوبی انجام دادند و آماده این بازی هستیم. بازی سختی است و نساجی از حمایت هوادارانش برخوردار است و شرایط در جدول هم طوری است که آنها چیزی برای از دست دادن ندارند. ما هم سعی کردیم در این موقعیت کوتاه، با بچه‌ها در مورد مسائل روحی-روانی و تاکتیکی صحبت کنیم.

مربی تراکتور با اشاره به حضور زنوزی در تمرین گفت: شخص آقای زنوزی در تمرین آمدند و با بچه‌ها صحبت کردند و این بسیار روحیه‌بخش بود. قطعا بازیکنان با روحیه خوب این بازی را انجام خواهند داد. امیدوارم بازی خوب و جذابی باشد و انشالله برنده این بازی هم ما باشیم و بتوانیم فاصله‌مان را با صدر جدول کمتر کنیم. از طرفی سپاهان هم بازی معوقه را بُرد و آمد بالای ما و ما برای گرفتن سهمیه مجبوریم همه بازیها را ببریم و نماینده ایران باشیم.

نصرتی در مورد غایبان تیمش به عنوان مصدوم و محروم عنوان کرد: ما دو بازیکن مصدوم که از قبل داریم، مصدومیتشان مرتفع نشده و عارف آقاسی هم به دلیل چهار کارته شدن در اختیار نداریم.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا