ورزش

نصیرزاده: ایسکو را نمی‌شناسیم و تراکتوری شدن بیرانوند داستان فیلمسازان است


مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: بازیکن سابق رئال مادرید را نمی‌شناسیم‌.

هوشنگ نصیرزاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد بحث علاقه باشگاه تراکتور به جذب علیرضا بیرانوند و اینکه شنیده شده این تیم در صورت جذب وی با انتقال حسین پورحمیدی به استقلال موافقت خواهد کرد، اظهار داشت: کسی که چنین خیالاتی دارد، قطعا در فیلمسازی تبحر خاصی دارد و بهتر است به سینما برود و یک فیلم هم آنجا بسازد. زیرا تا این اندازه داستان‌سازی فقط از عهده یک فیلمساز برمی‌آید.

وی درمورد اینکه شب گذشته وکیل بیرانوند از تمایل ۲ باشگاه ایرانی به جذب این دروازه‌بان به جز استقلال خبر داد و همین‌امر شائبه پیشنهاد تراکتور به او را تقویت کرده است، گفت: من ندیده‌ام سلیمانی چه گفته است و شاید منظورش از باشگاه ایرانی، تیم دیگری بوده اما تراکتور تمایلی به جذب بیرانوند ندارد.

مدیرعامل باشگاه تراکتور درخصوص اینکه به عنوان عضو کارگروه ساماندهی نقل و انتقالات، آیا فسخ قرارداد بیرانوند با پرسپولیس را قانونی می‌داند، توضیح داد: من دراین مورد نمی‌خواهم صحبت کنم زیرا در این ماجرا ذی نفع هستم. الان جایش نیست که اظهارنظر کنم.

نصیرزاده درمورد زمان بازگشت شجاع خلیل‌زاده به تمرینات تراکتور عنوان کرد: از باشگاه الاهلی قطر با او تماس گرفته‌اند که فوری برای کارهای مربوط به جدایی از این تیم را انجام بدهد. باید برای دریافت TMS مبلغی را پرداخت کند تا پس از انجام این مراحل کارها انجام شود. در صورت حل شدن این موضوع قرارداد خلیل زاده را رسمی خواهیم کرد. به زودی مشکلش را حل کرده و به تمرینات تراکتور بازمی‌گردد.

وی درمورد حضور آلوارو خیمنز در تست پزشکی تراکتور، گفت: او اکنون در بیمارستان حاجی بادامی استانبول این تست‌ها را پشت می‌گذارد. برای عقد قرارداد منتظر جواب آزمایش‌ها هستیم.

مدیرعامل تراکتور درمورد بحث علاقه این باشگاه به خرید ایسکو، ستاره سابق رئال مادرید، پاسخ داد: اصلا او را در بحث مقل و انتقالات تراکتور نمی‌شناسیم. این موضوع نیز برای همان فیلمسازان است.

پایان پیام/


آگهی
دکمه بازگشت به بالا