ورزش

نظرخواهی مکتوب به جای نشست هم اندیشی

نشست هم اندیشی سازمان لیگ با مربیان لیگ برتری برای تعیین شروع فصل جدید بازی های لیگ برتر تنها با حضور 3 مربی برگزار شد و 13 مربی در این نشست حضور پیدا نکردند!

به گزارش “ورزش سه”، البته برگزاری این نشست در فوتبال حرفه ای دیگر کشورها مرسوم نیست و اجتماع مربیان لیگ برتری را تنها در سمینارهای آموزشی می بینیم. به هر صورت با توجه به حضور سه مربی در نشست هم اندیشی سازمان لیگ با مربیان لیگ برتر برگزاری این نشست در سال های آینده از دستور کار سازمان لیگ خارج می شود و نظر خواهی مکتوب از باشگاه ها جای آنرا خواهد گرفت. به واقع در فصول آینده سازمان لیگ از باشگاه ها در خصوص شروع بازی های لیگ برتر نظر خواهی خواهد کرد. همان طور که به تازگی با نظر خواهی از باشگاه ها تصمیمات تازه ای را در خصوص پرداختی ها به بازیکن گرفت و نظرات مکتوب باشگاه ها در این باره منجر به وضع سقف قرارداد برای بازیکنان بین 8 تا 14 میلیارد تومان شد.

تاریخ فصل جدید بازی ها هنوز مشخص نشده است اما به نظر می رسد 20 یا 21 مرداد شاهد شروع فصل جدید بازی های لیگ برتر باشیم. از سویی لیگ برتر باید 20 شهریور به خاطر اردوی تیم ملی و انجام دو بازی دوستانه تعطیل شود. احتمالا سوپر جام هم در خلال بازی های لیگ برتر برگزار خواهد شد.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا