ورزش

نظرمحمدی: اشک سوگلی‌های پایتخت را در می‌آوردم!

در رسانه ملی از مردم گیلان عذرخواهی کنید

سرمربی داماش گیلان درباره شرایط فوتبال این استان و تیم داماش صحبت کرد.

به گزارش ورزش سه، علی نظر محمدی سرمربی داماش گیلان در واکنش به صحبت های رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در گفتگو با فرشید سمیعی و اشاره به لهجه گیلانی او، گفت: من انتظارم از رضا درویش پهلوانی است. رضا درویش دوست علی پروین است و مرام و معرفت دارد. او لوطی است. اگر قرار است با مدیرعامل یا سرپرست تیم رقیب کل کل کنی، قرار نیست هویت یک استان را زیر سوال ببری. آقای درویش خودش هم وقتی دید، عذرخواهی کرد و دید اشتباه کرده. ما ایشان را دوست داریم. پرسپولیس و استقلال شناسنامه فوتبال ایران هستند ولی باید بدانند که گیلان، میرزا کوچک خان دارد. اگر جلوی آقای درویش محکم ایستادیم، می‌خواستیم بگوییم هیچکس حق توهین ندارد.

او ادامه داد: من آقای درویش را دوست دارم اما با افتخار رشتی و گیلانی هستم. آقای درویش خودش مازندرانی است و شهرستانی هستیم. با چنین وضعیتی مگر کسی جلوی ما جرات دارد لهجه مازنی را مسخره کند؟ انتظارم این است آقای درویش که مشتی است، در رسانه ملی یک عذرخواهی از مردم گیلان داشته باشد. من مخلصش هستم اما روی همشهری‌هایم و این مردم غیرت دارم. تریبون در اختیار من است و این استفاده را می‌کنم تا از او بخواهم در اولین فرصت از مردم گیلان عذرخواهی کند.

سرمربی داماش گیلان در توضیح بقای این تیم در لیگ یک گفت: خوشحالم از این بابت که به هواداران و هم استانی‌ها قول دادم که داماش در هفته پایانی مقابل سایپا در لیگ می‌ماند. اول فصل برگشتم و این قول را دادم. این کار را اولین بار انجام ندادم و قبلا با رایکا در فصل 98-99 این کار را انجام دادم. متاسفانه ان فصل سپیدرود هم سقوط کرد و زمانی که من سپیدرود را ترک کردم، نهم بود و تیم رایکا که هفدهم بود و پنجره‌اش بسته بود توانستیم سیزدهم کنیم.

وی افزود: امسال داماش واقعا مشکل داشت. مردم شهر رشت همیشه سرحال هستند و توقع دارند بهترین باشید. متاسفانه مشکلات مالکیتی و جنگ های مالکیتی، نیم فصل اول تیم آسیب دید. هر هفته مالک عوض می‌شد و قبل از هفته اول پول گرفتیم، تا پایان نیم فصل ریالی به تیم واریز نشد. مسئولان گفتند تا شرایط مشخص شود، سرمربی نیم فصل اول به تیم برگردد و در این جلسه آقای الماس خاله از من خواستند که تمرینات را شروع کنیم و من بدون هیچ ناراحتی این کار را انجام دادم.

نظر محمدی تاکید کرد: من خودم را پیشکسوت نمی‌دانم اما به عنوان پیشکسوت فوتبال رشت و به عنوان کسی که اشک سوگلی های پایتخت را درآوردم، می‌گویم نیاز به حمایت داریم. وقتی قرارداد بستیم مردم توقع داشتند و با اینکه پول خاصی هزینه نکردیم، تیم ماند. شاهین بندرعامری و خوشه طلایی مشهد کلی پول داشت و حتی تیم خسرو حیدری، از ما بازیکن گرفت؛ ما بازیکنی هم که آوردیم 10 یا 15 درصد پرداختی داشتیم. با 30 درصد دریافتی تیم در لیگ ماند و اگر وضعیت بهتر بود، ما تیم پانزدهم جدول نبودیم. اگر از نظر فنی بررسی کنیم تیم دهم بودیم و با این هوادار همه چیز ممکن است .

او اضافه کرد: ما در این استان صنعت پایدار نداریم که ما را حمایت کند. باید ساز و کاری طراحی کنیم تا یک بنگاه اقتصادی خیلی قوی داشته باشیم. قدیم چطور پگاه و شرکت داماش بودند؟ الان آهن و فولاد داریم اما چیزی نداریم. شهرداری در بندرعباس، ماهشهر، نوشهر و آستارا تیم دارد اما شهرداری در کلانشهر رشت تیم ندارد؟ می‌شود؟

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا