ورزش

نظر ستاره رئال عوض شد: شاید پس از 2024 هم بمانم

تونی کروس، هافبک آلمانی رئال مادرید، می‌گوید پس از اتمام قراردادش در تابستان آینده درباره ادامه حضورش در فوتبال تصمیم‌گیری خواهد کرد.

به گزارش “ورزش سه”، باشگاه رئال مادرید دو روز قبل اعلام کرد که قرارداد تونی کروس را به مدت یک فصل و تا تابستان 2024 تمدید کرده است. 

این هافبک آلمانی در حالی حاضر به امضای قرارداد جدید با رئال مادرید شد که پیش از این شایعاتی درباره احتمال خداحافظی او از دنیای فوتبال در پایان فصل 23-2022 به گوش می‌رسید. 

او بارها تاکید کرده بود که قصد دارد با پیراهن رئال مادرید از دنیای فوتبال خداحافظی کند اما دوست دارد این کار را در اوج انجام دهد و همین موضوع باعث نگرانی هواداران رئال شده بود. 

1877091

اما تمدید قرارداد تا تابستان آینده باعث شده که حالا کروس به ادامه این مسیر هم فکر کند و احتمال تمدید دوباره قراردادش در تابستان سال آینده را هم رد نکند. 

این ستاره رئال مادرید در پادکست اختصاصی خودش در این زمینه گفت:« من همیشه گفته‌ام که نکته کلیدی برایم این است که در بالاترین سطح بازنشسته شوم و خودم را به زور در زمین فوتبال نکشم. این که پس از 2024 هم در رئال بمانم؟ از این ایده استقبال می‌کنم. این سوالی است که سال آینده حتما از خودم خواهم پرسید.»

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا