ورزش

نقشه حفظ ستاره بارسا: رییس شخصا وارد شد

خوان لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا، شخصا برای حفظ رونالد آرائوخو در این تیم وارد عمل شده است.

به گزارش “ورزش سه”، آرائوخو یکی از بازیکنان بارسلوناست که با حضور ژاوی روی نیمکت این تیم توانست به یکی از مهره‌های کلیدی تبدیل شود و مهارت و استعدادش را به صورت کامل در زمین به نمایش بگذارد. 

عملکرد خوب او یکی از دلایل قهرمانی بارسا در رقابت‌های فصل گذشته لالیگا به حساب می‌آمد و همین درخشش باعث شد که باشگاه‌های بزرگ حاضر در فوتبال اروپا مشتاق به خدمت گرفتنش باشند و حفظ او برای بارسلونا بیشتر از هر زمانی دشوار به نظر برسد. 

نقشه حفظ ستاره بارسا: رییس شخصا وارد شد

بایرن مونیخ به صورت جدی خواهان جذب این ستاره اروگوئه‌ای بود و حتی پیشنهادی را برای انتقال او به آلیانز آرنا در پنجره نقل و انتقالات زمستانی گذشته در ماه ژانویه سال جدید میلادی ارائه کرد که با پاسخ منفی مدیران بارسلونا روبرو شد. 

حالا روزنامه اسپانیایی موندو دیپورتیوو خبر داده است که لاپورتا شخصا مذاکرات با آرائوخو برای امضای قرارداد جدید با بارسلونا را در دست گرفته و امیدوار است که توافق نهایی در این زمینه هرچه زودتر به دست بیاید تا خیال آنها از این بابت آسوده باشد. 

آرائوخو در مقطعی از فصل به این که بارسا را ترک کند و تجربه جدیدی به دست آورد فکر کرده بود اما حالا قصد دارد به حضورش در این تیم در آینده هم ادامه دهد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا