ورزش

نقش مهم اندونگ در بازی 6 امتیازی لیگ

مدافع سنگالی استقلال خوزستان چهره ویژه بازی امروز تیمش مقابل پیکان است.

به گزارش “ورزش سه”، استقلال خوزستان در شرایطی مسابقه حساس امروز مقابل پیکان را برگزار می‌کند و یکی از حساس‌ترین دیدارها بین دو تیم پایین جدولی را انجام می‌دهد که طی دو دیدار گذشته‌اش عملکرد موفقی در خط دفاعی داشته و نمایش بازیکنانی مثل عثمان اندونگ موجب شده تا گلی دریافت نکنند.

آبی‌های خوزستان که نیم‌فصل نخست را تلخ و ناامید کننده به پایان رسانده بودند، در دور برگشت درخشان ظاهر شدند و با اضافه کردن مهره‌های جدید ازجمله عثمان اندونگ، توانستند متحول شوند و 6 مسابقه اخیرشان دو پیروزی و دو تساوی داشته باشند و فقط دو شکست نزدیک برابر تیم‌های مدعی استقلال و تراکتور متحمل شوند.

نقش مهم اندونگ در بازی 6 امتیازی لیگ

عثمان اندونگ پس از حضور در استقلال خوزستان نمایشی داشت که خط دفاعی این تیم شرایط کاملا متفاوتی را تجربه کند و نسبت به گذشته سر و سامان بگیرد که نتیجه‌ی آن هم در دور برگشت مشخص شده و توانستند چهار بازی را بدون شکست به پایان برسانند و امروز هم امیدوار به ادامه این روند مقابل پیکان هستند.

این مدافع 24 ساله سنگالی که نقش موثری در دو دیدار اخیرشان مقابل ذوب‌آهن و فولاد برای بسته ماندن دروازه تیمش داشت، انگیزه زیادی در کنار دیگر بازیکنان استقلال خوزستان دارد تا بتوانند در جدال 6 امتیازی با پیکان هم به برتری برسند.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا