ورزش

نقش مهم کروس: سخنرانی احساسی در رختکن

جمال موسیالا، ستاره جوان تیم ملی آلمان، فاش کرد که تونی کروس پیش از بازی برابر اسکاتلند در رختکن سخنرانی کرده است.

به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی آلمان شب گذشته در اولین دیدار از رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ روبروی تیم ملی اسکاتلند به میدان رفت و موفق شد در دیداری پرگل و جذاب با نتیجه ۱-۵ برابر حریف به پیروزی برسد و گام اول را محکم بردارد.

کروس که پیش از این از تیم ملی کشورش خداحافظی کرده بود، با دعوت یولیان ناگلزمان بار دیگر به این تیم برگشته و امیدوار است که بتواند در آخرین حضورش در دنیای فوتبال به آنها برای کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ کمک کند تا وداعی باشکوه داشته باشد.

نقش مهم کروس: سخنرانی احساسی در رختکن

موسیالا که یکی از پنج گل تیمش را در این بازی به ثمر رساند پس از پایان این دیدار درباره کروس به خبرنگاران گفت: «تونی بازیکن مهمی برای ماست. من احترام زیادی برای او و کاری که در طول دوران فوتبالش انجام داده است قائل هستم. او پیش از شروع بازی برای ما سخنرانی کرد تا انگیزه بیشتری برای برد داشته باشیم.»

این بازیکن در بازی شب گذشته عملکرد بسیار درخشانی را در ترکیب تیم ملی آلمان به نمایش گذاشت و رکوردی جالب را به ثبت رساند. او ۱۰۲ پاس گل در این بازی ارسال کرد که در این بین ۱۰۱ پاس به مقصد رسید تا آمار ۹۹ درصد دقت را از آن خودش کرده باشد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا