ورزش

نمایش امیدوار کننده تیم جوانان در کمپ؛ ادامه دارد

تیم جوانان ایران در ادامه دیدارهای تدارکاتی خود روز گذشته در کمپ تیم های ملی تیم رده سنی امیدها (ایمان سبز شیراز) را با نتیجه 3-1 شکست دهد.

به گزارش “ورزش سه”، تیم جوانان ایران که به تازگی قهرمان کافا شده است پیش از حضور در مسابقات مقدماتی جام ملت ها که در شهر بیشکک برگزار می شود احتمالا سفری به عمان خواهد داشت و با تیم جوانان این کشور هم بازی خواهد کرد.

در این دیدار جوانان بازی برتری را نسبت به حریف به نمایش گذاشتند و مزد این برتری را در دقایق پایانی نیمه نخست گرفتند. جایی که فرهاد زاوشی روی دو شوت زیبا در دقیقه ۴۵ و ۴+۴۵ جوانان ایران را با برتری دو گله راهی رختکن کرد. با شروع نیمه دوم، تیم ملی روی یک غافلگیری گل خورد اما پس از تغییرات در ترکیب، عباس شرفی در دقیقه ۶۳ روی یک ضربه ایستگاهی به زیبایی دروازه ایمان سبز شیراز را باز کرد. در ادامه بازی مرفاوی ترجیح داد تا به صورت تناوبی از بازیکنان دیگرش هم استفاده کند و در پایان این مسابقه با برتری ۳ بر یک به سود جوانن ایران به پایان رسید.

تیم جوانان ایران برای صعود به مرحله نهایی جام ملت ها و انتخابی جام جهانی شهریور ما در شهر بیشکک باید با تیم های قرقیزستان – امارات و برونئی مسابقه دهد. این بازی ها در 10 گروه برگزار می شود که تیم های اول به همراه 5 تیم برتر دوم به مرحله نهایی مسابقات صعود می کنند که سال 2023 در تاشکند برگزار می شود و در نهایت هم 4 تیم برتر از آسیا راهی جام جهانی جوانان خواهند شد.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا