ورزش

نمایش تکنیک کنعانی برای ازبکستان(عکس)

مدافع ملی‌پوش پرسپولیس آماده بازگشت به ترکیب ایران مقابل ازبکستان است.

به گزارش “ورزش سه”، محمدحسین کنعانی‌زادگان از آخرین بازی ملی و باشگاهی در ورزشگاه آزادی خاطره خوشی دارد و علاوه بر اینکه هفته گذشته جام قهرمانی لیگ برتر را همراه با پرسپولیس به دست آورد، فروردین‌ماه نیز در همین استادیوم توانست در قامت یک مهاجم ظاهر شود و دو گل برابر ترکمنستان به ثمر رساند و امشب هم دوباره در آزادی مقابل ازبکستان قرار می‌گیرد.

مدافع میانی پرسپولیس که در مسابقه گذشته تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی مقابل تیم هنگ کنگ حضور نداشت، حالا با رفع یک جلسه محرومیت آماده بازگشت به لیست و ترکیب شده و امشب یکی از 11 نفر منتخب امیر قلعه‌نویی برابر تیم ملی ازبکستان است.

نمایش تکنیک کنعانی برای ازبکستان(عکس)

کنعانی‌زادگان که طی یک هفته اخیر شرایط خوبی در تمرینات داشته، روز گذشته هم در ورزشگاه دستگردی با نمایش تکنیک و پاس‌های نمایشی در زمان گرم کردن، مقابل دوربین عکاسان کارش را انجام می‌داد تا به نوعی نشان بدهد آماده جدال با ستاره‌های ازبکستان است.

این مدافع که در 17 مسابقه از 22 دیدار گذشته تیم ملی ایران حضور داشته، امیدوار است امشب بازنده نباشند و با بسته نگه داشتن دروازه و کسب امتیاز، به‌عنوان صدرنشین به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی راه پیدا کنند.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا