ورزش

نوری: روز اول فقط قول دادیم ملوان در لیگ بماند!

سرمایه اصلی ما هواداران‌مان هستند؛

محمد نوری می‌گوید ملوان تا روز آخر مسابقات برای کسب سهمیه و سربلندی نام این تیم تلاش خواهد کرد.

به گزارش ورزش سه، محمد نوری، مربی تیم ملوان، پس از پیروزی یک بر صفر برابر نساجی اظهار داشت: بازی بسیار سنگینی بود و نساجی هم خیلی خوب کار کرد. طبق آن تمریناتی که کردیم، توانستیم هم گل بزنیم و هم از گل‌مان دفاع کنیم و هم موقعیت‌های زیادی در زمین داشتیم. تیم نساجی هم خوب کار کرد و به آنها تبریک می‌گویم.

ویدئو: 329127

او ادامه داد: جا دارد از هواداران‌مان تشکر کنم که اینهمه راه آمدند و تا دقیقه ۹۰ از تیم‌شان حمایت کردند. طبق قولی که که اول فصل دادیم، تا آخرین فصل برای سربلندی نام ملوان تلاش می‌کنیم.

نوری ضمن تشکر از هواداران ملوان افزود: سرمایه اصلی تیم ملوان، هوادارانش هستند. دست تک تک‌شان را می‌بوسم. مرسی که آمدند و ما را تنها نمی‌گذارند. امیدوارم این ۸ بازی هم حمایت کنند. ما، کادرفنی و بازیکنان تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا زحمات‌شان را جبران می‌کنیم.

او در پاسخ به اینکه آیا به کسب سهمیه فکر می‌کنند، گفت: تمام تلاش‌مان را می‌کنیم. روز اول که آمدیم قول دادیم که تیم بماند اما بچه‌ها و کادرفنی و مدیریت به قدری خوب و قوی کار کردند و هواداران‌مان پشت‌مان بودند که خوب کار کردیم و یک تیم قوی تحویل لیگ دادیم. امیدوارم از این این حمایت شود و سال‌های بعد حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا