ورزش

نویدکیا: سپاهان را دوست دارم، اما جام می‌خواهم

این پیروزی مبارک هواداران مس رفسنجان

سرمربی مس رفسنجان ابراز امیدواری کرد تیمش بتواند در فینال جام حذفی هم سپاهان را شکست بدهدو قهرمان شود.

به گزارش “ورزش سه”، مس رفسنجان موفق شد با برتری مقابل آلومینیوم اراک در ضربات پنالتی به دیدار پایانی جام حذفی راه پیدا کند. محرم نویدکیا بعد از این پیروزی بزرگ در نشست خبری حضور یافت و درباره اتفاقات بازی و صعود تاریخی به فینال حذفی به صحبت پرداخت.

مشروح صحبت‌های نویدکیا را در ادامه می‌خوانید:

**این برد مبارک هواداران
باید از تماشاگران تشکر کنم. هواداران ما مسافت زیادی را طی کردند و به اراک آمدند، درست است که تعدادشان کم بود اما همین که تا اینجا آمده بودند، وظیفه ام است از آنها تشکر کنم. این برد مبارک شان باشد.

**نیمه اول ما فوق‌العاده بودیم، نیمه دوم آلومینیوم
بازی ما امروز سه مرحله داشت؛ در نیمه اول فکر می‌کنم ما فوق‌العاده بازی کردیم و به گل هم رسیدیم. بعد از آن نیز دو سه موقعیت خوب داشتیم. می‌خواستیم اختلاف مان را بیشتر کنیم اما متاسفانه اینطور نشود. در نیمه دوم آلومینیوم فوق‌العاده بازی خوبی انجام داد و ما عقب‌نشینی بیش از حدی داشتیم. کمی فضاهای جلوی دروازه را به آلومینیوم بیش از حد دادیم. آلومینیوم در نیمه دوم فوق‌العاده جسورانه بازی کرد و موقعیت های خوبی هم داشت و فکر می‌کنم حقشان بود گل بزنند.

**با اعتماد به نفس پنالتی زدیم
در هردو تایم وقت‌های اضافی ما خیلی خوب بازی کردیم. مالکیت تیم را در اختیار داشتیم و سعی کردیم از فضاها استفاده کنیم. آلومینیوم به خاطر فشار زیادی که در نیمه دوم آورد، از لحاظ بدنی کمی افتاد اما ما راحت‌تر بازی کردیم. وقتی بازی به پنالتی رسید، می‌دانستیم همه چیز پنجاه- پنجاه است. بچه‌های ما با اعتماد به نفس پنالتی زدند و البته داوود هم خوب بود.

ویدئو: 345613

**نوشی فوق‌العاده گلری کرد
داوود نوشی روز سختی داشت. بعد از این همه مدت او یک بازی فوق‌العاده حساس درون دروازه ایستاد و گلری کرد. فوق‌العاده خوب کار کرد. دو پنالتی عالی برای ما گرفت و تیم را برگرداند و ما توانستیم به فینال برویم.

**استادیوم فینال را تغییر بدهید
الان شنیدم که اعلام کردند بازی فینال حذفی در قزوین است. از فدراسیون خواهش می‌کنم تجدید نظر کند. این همه استادیوم باکیفیت داریم. بازیکنانی که یک فصل مداوم با این شرایط جسمانی تا حالا جلو آمدند شرایط برایشان سخت است. من اصلا خود استادیوم برایم مهم نیست که کجا باشد. زمینی که می‌‌خواهیم در آن بازی کنیم، مهم است. استادیوم قزوین آن کیفیتی که باید داشته باشد را ندارد. این بازیکنان یکسال تمام دویدند و هر لحظه ممکن است آسیب ببینند. از مسئولان خواهش می‌کنم استادیوم مناسب‌تر که چمن خوبی داشته باشد را انتخاب کنند. هرجا می‌‌خواهند بگذارند، فقط استادیومی باشد که زمینش نرم باشد و چمن خوبی داشته باشد تا بازیکنان آسیب نبینند.

نویدکیا: سپاهان را دوست دارم، اما جام می‌خواهم

**حس من به سپاهان در فینال اهمیتی ندارد
نمی‌توانم حسم را از رویارویی با سپاهان در فینال بگویم. بالاخره با سپاهان بازی داریم، فینال هم هست. قطعا برای خودم جالب است. دلم می‌‌خواهد تیمم و بازیکنان و کادرم همه شان تمرکز خود را روی این بازی بگذارند. دلم می‌خواهد که بتوانیم قهرمان شویم. آن طرف هم سپاهان است. یک حسی از بچگی تا الان به این تیم داشته و دارم و خواهم داشت. اما این مساله دلیل نمی‌شود که بحث حرفه‌ای خودم را فراموش کنم. ما باید با تمام وجود بازی کنیم و بتوانیم از شانس مان استفاده کنیم.

**آماده سازی در روزهای تعطیلی لیگ سخت است
در شرایطی که لیگ تعطیل است و نمی‌شود بازی تدارکاتی انجام داد، کار سخت است. فرصتی هم نداریم چون 5 روز بعد بازی داریم و این بازی برایمان خیلی مهم بود. بدون آمادگی نه چندان خوب به این بازی آمدیم. دو تا قطعا روزهای سختی را گذراندند و تمرینات زیادی انجام دادند. هردو تیم تلاش خود را انجام دادند و واقعا زحمت کشیدند.

**هواداران آلومینیوم حمایت خوبی از تیمشان داشتند
باید از هواداران آلومینیوم هم تشکر کنم. آنها فوق‌العاده بودند. از دقیقه یک تا 120 ، در ضربات پنالتی جمعیت خوبی آمده بود. امیدوارم در همه بازی ها اینطور از تیم خود حمایت کنند چون واقعا لیاقت زیادی دارند.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا