ورزش

نکونام: امیدوارم از مسابقات جهانی مصر دست پر بازگردیم

ملی‌پوش تیراندازی کشورمان در رشته تفنگ گفت: اگر رکوردی که در مسابقات آزاد ثبت کردم را در مصر بزنم قطعا در فینال هستم و امیدوارم این اتفاق بیفتد.

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از تسنیم، امیرمحمد نکونام در خصوص چهارمین دوره مسابقات آزاد تیراندازی و کسب جایگاه نخست در این مسابقات اظهار داشت: سطح مسابقات متوسط بود اما رکورد تیراندازان نسبت به دوره‌های قبل بهتر بود. شرایط تمرینی برای بچه‌هایی که خارج از اردو هستند به دلیل گرانی تجهیزات و نبود ساچمه‌های تست شده، سخت است و همین امر روی عملکرد آنها تاثیر داشت.

وی در ادامه افزود: در این مسابقات رکورد  634.4 را ثبت کردم و رکورد کشوری در تفنگ بادی 10 متر که پیش از این نیز در اختیار خودم بود را 2.4  نمره ارتقا دادم. اگر رکوردی که در مسابقات آزاد ثبت کردم را در مصر بزنم قطعا در فینال هستم و امیدوارم این اتفاق بیفتد.

ملی‌پوش تیراندازی کشورمان در رشته تفنگ در خصوص رقبای ایران در مسابقات جهانی مصر یادآوری کرد: در مسابقات جهانی مصر اصلی‌ترین رقبای ما از چین، روسیه و اکثر کشورهای اروپایی هستند که سطح بالایی دارند اگر اردوی ما در هانوفر قبل از اعزام به مصر انجام شود، در تفنگ بادی و خفیف می‌توانیم با آنها رقابت کنیم.

وی در ادامه تاکید کرد: اردوی هانوفر می‌تواند روی عملکرد ما در مسابقات مصر تاثیرگذار باشد چرا که می‌توانیم فشنگ مورد نیاز خود را تامین کنیم و سلاح خود را با فشنگ‌ها تست کنیم و در مسابقات مصر با فشنگ تست شده خودمان تیر بزنیم. بعلاوه سلاح من مربوط به سال 2013 است و اگر اردوی هانوفر برگزار شود، می‌توانم برخی از قطعات آن را نو کنم. همچنین بچه‌ها می‌توانند سلاح‌های خود را به روز کنند.

نکونام در پایان گفت: اگر هماهنگی‌ها انجام شود اواسط شهریور ماه به هانوفر اعزام می‌شویم و تا قبل از آن نیز تمرینات در تهران دنبال می‌شود. امیدوارم بهترین  عملکرد را در مسابقات جهانی مصر داشته باشیم و دست پر به کشور باز گردیم.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا