ورزش

نگرانی تیم‌های لیگ یک و دو از قضاوت هفته‌های پایانی

مسابقاتی دور از دسترس علاقمندان به فوتبال؛

در شرایطی که بحث داوری در لیگ برتر حسابی حواس همه اهالی فوتبال را به خود مشغول کرده، در لیگ دسته اول و لیگ دسته دوم هم این روزها بازی‌های مهمی برگزار می‌شود.

به گزارش “ورزش‌سه”، در رقابت‌های لیگ دسته اول اگرچه تیم فوتبال شمس‌آذر توانسته چند هفته زودتر کار صعود به لیگ برتر را تمام کند، اما همچنان رقابت بسیار فشرده‌ای میان استقلال خوزستان، فجرشهید سپاسی، سایپا، خیبر خرم‌آباد و چادرملوی یزد وجود دارد، که در رتبه‌های دوم تا پنجم جدول رده‌بندی قرار دارند و با تمام وجود برای کسب دومین سهمیه صعود به لیگ برتر تلاش می‌کنند. از سوی دیگر رقابت در انتهای جدول هم حساس و نفس‌گیر است؛ هر چند در این قسمت چوکای تالش و خلیج فارس ماهشهر به عنوان دو نامزد اصلی سقوط نام‌شان مطرح می‌شود و شرایط خوبی هم ندارند.

علاوه بر این در لیگ دسته دوم نیز این روزها شاهد قضاوت‌های عجیبی در برخی بازی‌ها هستیم، که به دلیل عدم پوشش این مسابقات توسط رسانه‌های مختلف، معمولا اتفاقاتی که رخ می‌دهد، مغفول می‌ماند و همین موضوع ضرورت توجه و نظارت بیشتر از سوی فدراسیون فوتبال و کمیته داروان را بیشتر هم می‌کند. لیگ دسته دوم روز گذشته بار دیگر با حواشی و اشتباهات داوری همراه بوده است و باید دید مسئولان با توجه به پرونده‌هایی که در دست بررسی دارند، آیا توجهی به این مسابقات که چند روز دیگر هفته پایانی آن برگزار خواهد شد، دارند یا خیر.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا