ورزش

نگران از دست دادن اعتماد مردم قزوین هستم

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر:

قزوین- سرمربی تیم فوتبال شمس آذر در رابطه با حضور خود در تیم شمس آذر در فصل آینده گفت: بیشترین نگرانی من این است که این احترام و اعتمادی که مردم نسبت به من دارند را از دست دهم.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید دقیقی چهارشنبه شب و پس از پیروزی برابر خلیج فارس ماهشهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدا گفتم بازی به بازی فکر می‌کنیم اما از همان ابتدای فصل دنبال قهرمانی بودیم

وی افزود: کارشناسان و کمیته فنی فدراسیون باید مشاهده کنند که چطور یک تیم چنین خط حمله‌ای را تشکیل داده و در فوتبالی که گل زدن سخت است اینگونه گل زنی می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر با بیان اینکه باید به مجموعه فنی و مالکین این تیم احترام گذاشت، ادامه داد: با نصف بودجه تیم‌های دوم و سوم همین لیگ به اینجا رسیدیم و موفق شدیم.

وی با بیان اینکه به اعتقاد من بزرگترین خیری که می‌توان انجام داد این است که این مردم را اینگونه خوشحال کنیم و هیچ چیزی بالاتر از این شادی امروز این مردم نیست.

دقیقی با بیان اینکه فضا برای حضور بانوان باید فراهم شود، تصریح کرد: جایگاه فوتبال از همه پدیده‌های اجتماعی که می‌تواند مردم را خوشحال کند بالاتر است.

وی تصریح کرد: تمام تلاش خود را برای کسب آخرین سه امتیاز لیگ دسته یک انجام می‌دهیم و بعد برای حضور در فصل آینده باید صحبت کنیم.

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر با بیان اینکه بیشترین نگرانی من این است که این احترام و اعتمادی که مردم نسبت به من دارند را از دست دهم، یادآور شد: فوتبال ورزش بی رحمی است و اگر روزی نتیجه نگیریم همین تماشاگر اعتماد خود را از دست داده و انتقاد می‌کند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا