ورزش

نیک‌‎نفس: کمکی از بیرون نداریم و باید به هم کمک کنیم

چاره ای جز کاهش رقم قراردادمان نداشتیم

هافبک استقلال می گوید محمدحسین مرادمند خطایی نکرده که مستحق اخراج از زمین بازی باشد.

به گزارش “ورزش سه”، زبیر نیک‌نفس بعد از برد استقلال مقابل آلومینیوم در میکسدزون ورزشگاه آزادی در جمع خبرنگاران حضور یافت و درباره اتفاقات این بازی به صحبت پرداخت.

نیک‌نفس درباره اخراج مرادمند گفت: نمی‌دانم درست بود یا نه اما در صحبتی که با مرادمند داشتم گفت داور به او گفته آرنج زدی در شرایطی که آرنج نزدم. اگر تصمیم داور اشتباه بوده باشد، همان صحنه بازی را سخت کرد.

او درباره صحنه مشکوک به پنالتی در دقیقه 6 که مهرداد محمدی سرنگون شد، بیان کرد: در آن صحنه روی مهرداد محمدی خطا شد.

هافبک استقلال درباره مصدومیت خودش و غیبت مقابل آلومینیوم اراک تاکید کرد: 3-2 روز قبل از ناحیه همسترینگ مشکلی در تمرین برای من پیش آمد اما فکر نمی‌کنم مشکل خاصی باشد. شاید یک تا دو هفته دور باشم.

نیک‌نفس درمورد کاهش قرارداد بازیکنان برای ثبت قرارداد بلانکو افزود: صحبتی که با باشگاه داشتیم، قرار شد مقداری از قرارداد خود را برای ثبت قرارداد بلانکو کاهش بدهیم. قرارداد برخی نفرات مثل سعید مهری، امید حامدی‌فر و مهدی هاشمی نسب هم حدود 100 میلیون تومان است. باید قراردادها را کاهش بدهیم تا سقف بودجه پایین بیاید. وظیفه ما است این کار را انجام بدهیم، زیرا به جز خودمان و مجموعه باشگاه هیچکس را نداریم.

ویدئو: 314807

او ادامه داد: کمکی از بیرون نداریم و اگر خودمان هم پشت خودمان نباشیم، دیگر هیچ چیز. وظیفه خود را انجام دادیم  و انشاالله تیم بودن‌مان باعث شود آخر فصل اتفاقات خوبی برای استقلال بیفتد.

هافبک استقلال درمورد مطالبات فصل گذشته توضیح داد: باید این مطالبات را بگیریم. فعلا خبری نیست اما امیدواریم این مشکل حل شود!

نیک نفس درپاسخ به این سوال که با توجه به بدقولی‌های انجام شده چگونه بازیکنان حاضر به کاهش قراردادشان شدند، گفت: اگر این کار را نمی‌کردیم، بلانکو نمی‌توانست بازی کند. من و 5، 6 بازیکن دیگر این کار را انجام دادیم. فقط خودمان هستیم و باید به هم کمک کنیم!

وی درمورد شکایت آلومینیوم از استقلال به خاطر ثبت قرارداد بلانکو، گفت: مطمئن باشید اگر باشگاه می‌خواست غیرقانونی کار کند، امروز بلانکو بازی نمی‌کرد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا