ورزش

هاشمی: هیچ انتقادی نشنیده‌ام


دبیرکل و سخنگوی کمیته ملی المپیک گفت: هیچ انتقادی درخصوص معاونان خود نشنیده‌ام و امیدوارم این افراد با تجربه موفق باشند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مناف هاشمی در حاشیه رکوردگیری تیم ملی وزنه‌برداری، اظهار داشت: پس از نهایی شدن لیست‌ها به عنوان سرپرست کاروان وظیفه دارم در اردوها و رکوردگیری‌ها شرکت کنم و نظر ورزشکاران و روسای فدراسیون‌ها و کادر فنی آن‌ها را ارزیابی کنیم. یک گروه ۷ نفره از مردان و ۳ یا ۴ نفره از بانوان را که شانس مدال دارند با خود به مسابقات خواهیم برد و اوضاع بر اساس بررسی‌های صورت گرفته امیدوار کننده است و همانطور که اعلام کرده‌اند شانس مدال دارند بتوانند موفق باشند و کسب مدال داشته باشند و به اهداف خود برسند.

وی درمورد خواسته انوشیروانی مبنی بر امکان تمرین مجدد وزنه‌برداران در آکادمی ملی المپیک، گفت: وزنه‌برداری، تکواندو، کاراته، کشتی، جودو و کوراش که امید به کسب مدال بیش‌تری دارند از تمامی حمایت‌ها از جمله مربی، تجهیزات، سالن و آکادمی مکلف هستیم که به آنها کمک کنیم و انتظار داریم کمک‌های وزارت ورزش هم به عنوان پشتیبان اضافه شود چرا که در حال حاضر ورزشکاران نیازمند حمایت هستند تا با تمام تلاش، انگیزه و کم‌ترین دغدغه حرکت کنیم.

دبیرکل و سخنگوی کمیته ملی المپیک درمورد انتقاداتی که نسبت به معاونانش مطرح می‌شود، خاطرنشان کرد: چنین چیزی را نشنیده‌ام، معاونان خود را دو سه روز است انتخاب کرده‌ام و هیچ انتقادی نشنیده‌ام و امیدوارم این افراد با تجربه موفق باشند؛ رئیس کاروان می‌تواند سه معاون داشته باشد که این موضوع را ابلاغ کرده‌ام و مشاورانی در حوزه فنی و بین‌الملل به من کمک می کنند.

هاشمی در مورد آخرین وضعیت فدراسیون ژیمناستیک، تصریح کرد: جلساتی با وزارت ورزش داشته‌ایم و در حال جمع‌بندی هستیم که در قالب یک توافق به تصمیمی برسیم که به نفع ورزش ایران و ژیمناستیک کشور باشیم.

پایان پیام/


آگهی
دکمه بازگشت به بالا