ورزش

هافبک پرسپولیس در کلاس درجه B آسیا

هافبک اسبق پرسپولیس در پایان دوران بازیگری اکنون قصد دارد کار مربیگری را به صورت جدی دنبال کند.

به گزارش “ورزش سه”، محسن ربیع خواه که به تازگی از دنیای فوتبال خداحافظی کرده، قصد دارد کار مربیگری را به صورت جدی با حضور در کلاس‌ها دنبال کند.

هافبک اسبق پرسپولیس که تجربه حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را دارد، اکنون مدرک درجه C آسیا را دریافت کرده و فصل گذشته نیز به عنوان مربی – بازیکن در تیم دریای بابل کار را دنبال کرده بود. او به زودی در کلاس‌های درجه B آسیا شرکت خواهد کرد تا به عنوان یکی از مربیان، چالش جدی خود را در این بخش از دوران فوتبالی‌اش را دنبال کند.

ربیع خواه به عنوان یکی از مهره‌های مورداعتماد برانکو ایوانکوویچ در این تیم کار را دنبال می‌کرد و با نظر این مربی کروات در چند پست برای سرخ‌ها به کار گرفته شد اما در بیشتر مقاطع فصل مورد هجمه هواداران قرار داشت. با این حال نمایش بی نقص و کم اشتباه او خصوصا در روزهایی که پرسپولیس از حیث محرومیت نقل و انتقالاتی و کمبود بازیکن، چالش بزرگی را دنبال می‌کرد، برای سرخ‌ها کارگشا شده بود.

باید دید ربیع خواه که در تجربه کوتاه مدت مربیگری‌اش در تیم دریای بابل نیز عملکرد قابل دفاعی را به جا گذاشته بود، در دوران رسمی مربیگری‌اش چه شرایطی را دنبال خواهد کرد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا