ورزش

هالند هزار درصد به سیتی متعهد است

رافائلا پیمنتا:

رافائلا پیمنتا، ایجنت ارلینگ هالند، تایید کرده که این بازیکن به منچسترسیتی متعهد است و مشتاقانه منتشر شروع فصل جدید است‌.

به گزارش “ورزش سه”، ارلینگ هالند تا سال 2027 با منچسترسیتی قرارداد دارد و رافائلا پیمنتا به عنوان ایجنت این بازیکن در مصاحبه اخیرش درباره موضع او در مورد وضعیتش صحبت کرده است.

ایجنت ارلینگ هالند تایید کرده که این بازیکن هزار درصد به پروژه منچسترسیتی متعهد است، اما ممکن نیست تا پایان دوران حرفه‌ای خود در ورزشگاه اتحاد بماند.

هالند از زمان پیوستن به بروسیا دورتموند در سال 2022، دو فصل هیجان انگیز را در سیتی سپری کرده و در 98 بازی 90 گل به ثمر رسانده، او همچنین 15 پاس گل در میانگین هر 75 دقیقه به نام خود ثبت کرده است. او دو مدال قهرمانی لیگ برتر، دو کفش طلا، انبوه جوایز انفرادی و البته عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا در فصل گذشته را به دست آورده است.

هالند هزار درصد به سیتی متعهد است

پیمنتا سال گذشته با ادعای اینکه هالند در مجموع بیش از یک میلیارد یورو ارزش دارد، تیتر اخبار شد و از رد وجود بند آزادسازی در قرارداد بازیکن نروژی که می‌تواند برای سیتی در آینده مشکل ساز باشد، خودداری کرده است.

در مصاحبه جدید، پیمنتا دوباره از صحبت در مورد هرگونه بند آزادسازی طفره رفت، اما اصرار داشت که بازیکن او کاملاً به پروژه سیتی متعهد است. پیمنتا در پاسخ به این سوال فلش‌اسکور که آیا هالند تا پایان دوران حرفه‌ای خود در یک باشگاه خواهد بود یا خیر، پاسخ داد:”نمی‌دانم، اما فکر می‌کنم پروژه ارلینگ هالند در طول زمان و در چند سال آینده ادامه خواهد داشت. همچنین به روند فوتبال بستگی دارد. در هر صورت، امروز یک چیز مسلم است: ارلینگ هالند در منچسترسیتی احساس می‌کند که در خانه خودش حضور دارد. او هزار درصد به پروژه سیتی متعهد است و در حال حاضر مشتاقانه منتظر فصل جدید همراه با باشگاه است.

زمانی که گفتم این مبلغ(بیش از هزار میلیارد یورو) با ارزش او مطابقت دارد، درباره ارزش انتقالی او صحبت نکردم. من به ارزش یک بازیکن برتر در آن سن اشاره می‌کردم که فضای زیادی برای پیشرفت دارد. وقتی من این را گفتم، او حتی سه گانه را هم نگرفته بود – بازیکنی که با وجود مصدومیت دو ماهه بهترین گلزن لیگ برتر شد… او یک بازیکن با پتانسیل بالاست.

وقتی این تخمین را انجام می‌دهم به چه چیزی نگاه می‌کنم؟ من همه ملاحظات مالی را می‌بینم که حول او می‌چرخد. او اکنون دو سال است که در منچسترسیتی حضور دارد و هیچ شایعه‌ای در مورد او وجود نداشته است…

مشخصات او از نظر اسپانسرها، باشگاه‌ها و همچنین از نظر فروش پیراهن و قرار گرفتن در رسانه‌ها نشان دهنده ارزش زیادی است. و همه این‌ها را با هم جمع کنیم: فروش بلیت، حق پخش تلویزیونی، همه چیزهایی که ارلینگ در طول دوران حرفه‌ای خود به دست خواهد آورد، من مطمئنم که از یک میلیارد یورو فراتر خواهد رفت.”

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا