ورزش

هاکان دمیر: در نیمه دوم به خودمان آمدیم

هاکان دمیر درباره پیروزی بسکتبال ایران برابر عربستان در بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: با دفاع‌های خوب و کنترل کردن مسابقه در دفاع توانستیم بازی را با برد تمام کنیم.

به گزارش “ورزش سه” به نقل از ایسنا، هاکان دمیر، سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران بعد از برد برابر عربستان گفت: ما ابتدا بازی را خیلی خوب شروع کردیم و خیلی خوب دفاع کردیم و بازی را خوب کنترل کردیم ولی در کوارتر دوم با توجه به تعویض‌های انجام شده آنها  برای لحظاتی بازی را در دست گرفتند و در نیمه اول اختلاف را زیاد کردند.

او ادامه داد: در نیمه دوم بازی ما به خودمان آمدیم و سعی کردیم با شرایط بازی خودمان را وفق دهیم و عملکرد خوبی داشتیم. هنگامی که ما هم به اختلاف بالای ۲۰ رسیدیم، تعویض‌هایی انجام دادیم چرا که خیالمان راحت‌تر شده بود اما آنها هم تیم خوبی بودند و کیفیت خودشان را نشان دادند. ما با دفاع‌های خوب و کنترل کردن مسابقه در دفاع توانستیم بازی را با برد تمام کنیم.

وی همچنین گفت: تیم من یک بار دیگر در خط دفاعی و واکنش خوبی نشان داد و کیفیت تیم خودمان را نشان دادیم. تیم عربستان هم تیم خوبی بود و خوب شوت پرتاب می‌کرد اما در نهایت تیم ما با عملکرد بهتر پیروز شد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا