ورزش

هاینکس پس از عمل جراحی قلب: بدترین دوران زندگی‌ام بود

سرمربی اسطوره‌ای بایرن مونیخ از عمل جراحی‌ قلبی که اخیراً داشت، سخن گفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یوپ هاینکس 77 ساله، سرمربی پیشین و موفق بایرن مونیخ در ماه نوامبر مورد عمل جراحی قلب اضطراری در بیمارستان دانشگاه دوسلدورف قرار گرفت و پس از حدود دو هفته بستری بودن در بخش مراقبت‌های ویژه ترخیص شد. او در این باره به روزنامه «کیکر» گفت: «این بدترین دوران زندگی‌ام بود. نمی‌توانستم بخوابم. انتظار نداشتم عملم اینقدر جدی باشد. می‌خواهم صمیمانه از همه تشکر کنم، از پزشکان و تمام کارکنانی که از من مراقبت کردند».

هاینکس که سابقه هدایت تیم‌هایی همچون بوروسیا مونشن‌گلادباخ، اتلتیک بیلبائو، اینتراخت فرانکفورت، رئال مادرید، شالکه و بایرلورکوزن را در کارنامه‌ دارد، در چند مقطع مختلف هدایت بایرن مونیخ را برعهده داشت. این مربی آلمانی برای بایرن مونیخ 9 قهرمانی در رقابت‌های مختلف از جمله سه‌گانه قهرمانی در فصل 13-2012 به ارمغان آورد.

او در سال 2013 از دنیای مربیگری خداحافظی کرد، اما در میانه فصل 18-2017 به درخواست اولی هوینس و کارل هاینتس رومنیگه از بازنشستگی‌ بازگشت و جانشین کارلو آنچلوتی شد. او در همان فصل این تیم را از بحران خارج و در پایان فصل با فتح بوندس‌لیگا، برای همیشه از این حرفه کناره‌گیری کرد.

انتهای پیام/

منبع خبرگزاری تسنیم

آگهی
دکمه بازگشت به بالا