ورزش

هت‌تریک شاگردان نویدکیا در کامبک

تیم محرم همچنان نمی‌بازد؛

محرم نویدکیا، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان هفتمین بازی خود را هم به عنوان سرمربی مس رفسنجان بدون شکست تمام کرد.

به گزارش “ورزش‌سه”، حالا اهالی و علاقه‌مندان به فوتبال احتمالا بیشتر تعجب می‌کنند که چرا محرم نویدکیا پس از پایان کارش با سپاهان به مدت یک سال و نیم از دنیای توپ گرد دور بود. شماره 4 خوش فکر سابق تیم فوتبال سپاهان که افتخارات زیادی را با این تیم کسب کرد، حالا بازگشته و یک‌بار دیگر در حال خودنمایی با ذهن زیبای خود است.

بررسی مس رفسنجان پس از حضور محرم نویدکیا به عنوان سرمربی نکات قابل توجهی در دل دارد، اما یکی از این نکات بی‌شک تلاش بازیکنان مس برای نباختن است و آنها موفق شده‌اند در سه مسابقه قبلی خود پس از دریافت گل به بازی برگردند و از شکست فرار کنند.

نارنجی پوشان رفسنجانی پس از نمایش تحسین‌برانگیز مقابل استقلال و کنار زدن این تیم از جام حذفی به مصاف تراکتور رفتند و در حالی که گل اول را خورده بودند، در پایان با تساوی یک بر یک از زمین مسابقه خارج شدند.

دیدار بعدی شاگردان نویدکیا مقابل آلومینیوم در اراک بود که آنها گل اول را مقابل این تیم در اراک دریافت کردند، اما در پایان با 3 گل موفق به شکست میزبان خود شدند.

هت‌تریک شاگردان نویدکیا در کامبک

درنهایت آخرین بازی مس رفسنجان در سال جدید مقابل ذوب آهن برگزار شد. آنها در خانه با دو گل از شاگردان ربیعی عقب افتادند، اما وقتی سوت پایان بازی به صدا درآمد، شاگردان محرم نویدکیا با دو گل علی محمدی و محبی موفق به جبران نتیجه و رقم زدن تساوی در بازی شده بودند.

بی‌شک یکی از جذابیت‌های لیگ بیست و سوم بازگشت محرم نویدکیا به لیگ برتر به شمار می‌رود و این مربی با وجود دغدغه‌های مالی زیاد توانسته نتایج خوبی در رفسنجان کسب کند و رقم زدن سه بازگشت در سه بازی پیاپی نشان از انسجام این تیم در دوران سرمربی جدید با وجود تمام موانع مالی دارد. مس همچنان با محرم نویدکیا نمی‌بازد و آمار صعودی نارنجی پوشان باید دید تا کجا امتداد می‌یابد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا