ورزش

هدف‌مان ماندن در لیگ بود

ایسنا/اصفهان سرمربی تیم فوتسال چیپس کامل مشهد گفت: با توجه به اولین تجربه حضور در لیگ، هدف باشگاه ماندن در لیگ برتر بود تا بتوانیم برای آینده برنامه‌ریزی بهتری داشته باشیم.

محسن جنگی، عصر امروز (جمعه، ۲۰ اسفندماه) پس از شکست تیمش مقابل گیتی پسند در جمع خبرنگاران با تبریک قهرمانی تیم گیتی پسند، اظهار کرد: با توجه به جدول، قهرمانی گیتی پسند مشخص شده بود. تیم ما سال اولی بود که در لیگ برتر حضو داشت و از هفته اول صحبت از این بود که تیم در لیگ برتر به ثبات برسد و خوشبختانه این مسئله رخ داد.

وی افزود: بازی خوبی را در مقابل تیم خوب و کامل گیتی‌پسند داشتیم، تیمی که بسیار خوب فوتسال بازی می‌کند، در ابتدای بازی با توجه به تجربه کم تیم ۳ گل خوردیم، اما در نیمه دوم به خودشان آمدند و گل‌های کمتری خوردیم، ضمن اینکه یک گل هم زدیم.

سرمربی تیم چیپس کامل مشهد در خصوص شرایط تیمش گفت: تمام بازیکنان ما بومی بودند و یازده نفر از آنها دهه هشتادی هستند، برای بازیکنان جوان و بازیکنانی که تجربه بازی در لیگ برتر را نداشتند، این بازی‌ها اتفاق خوبی بود و تنها ۴ بازیکن ما تجربه بودن در لیگ بازی داشتند. هدف باشگاه در سال اول ماندن در لیگ برتر بود و باید برای سال‌های آینده برنامه‌ریزی کرد، تا اتفاقات خوبی برای این تیم رخ دهد.

جنگی اضافه کرد: باشگاه در فصل آینده صد درصد تیمداری خواهد کرد و برنامه‌ریزی برای حضور در جمع چهار تیم بالای جدول را خواهند داشت. دو تیم فرش آرا و تیم ما نمایندگان مشهد در لیگ برتر هستند، هر چند معتقدم مشهد این پتانسیل را دارد که چند تیم در لیگ داشته باشد.

 اگر باشگاه بخواهد در تیم می‌مانم  

بازیکن چیپس کامل مشهد نیز گفت: بازی خوبی بود، قهرمانی تیم گیتی‌پسند از قبل مسجل شده بود، تیم ما با بازیکنانی که همگی بومی بودند، توانست نتایج خوبی بگیرد و تیم در لیگ برتر ماندنی شد.

وی در خصوص برنامه‌اش برای فصل آینده اظهار کرد: با تدابیری که مالک باشگاه دارد، برای فصل آینده برنامه ریزی بهتری خواهیم داشت تا بتوانیم پرقدرت‌تر وارد شویم و اگر پیشنهادی از باشگاه داشته باشم در خدمت تیم خواهم بود.

انتهای پیام

خبرگزاری ایسنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا