ورزش

هدف غیرمنتظره: این ستاره دنبال توپ طلاست!

هری کین، ستاره انگلیسی، امیدوار است که با درخشش در ترکیب بایرن مونیخ بتواند جایزه ارزشمند توپ طلا را به دست آورد.

به گزارش “ورزش سه”، کین پس از چندین سال حضور در تاتنهام تصمیم گرفت از این باشگاه جدا شود و به تیمی بپیوندد که بتواند طعم کسب جام قهرمانی را در طول دوران فوتبالش تجربه کند. 

این بازیکن پس از مدت‌ها کشمکش بالاخره راهی بایرن مونیخ شد و در اولین تلاشش برای کسب جام قهرمانی با این تیم در سوپر جام آلمان ناکام ماند اما امیدش را از دست نداده و هدف‌های بزرگ از پیوستن به بایرن در سر دارد. 

او در گفتگو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت:« اگر بتوانم قهرمانی در لیگ و لیگ قهرمانان را به دست آورم و مشخصا با تیم ملی انگلیس هم نمایش خوبی در جام ملت‌های اروپا در تابستان سال آینده داشته باشم مطمئنا شانس خوبی برای کسب توپ طلا دارم چون کسب جام‌های قهرمانی اهمیت بسیاری در به دست آوردن این جایزه دارد. 

1910611

من متخصص گلزنی هستم و ما می‌توانیم جام‌های بسیاری را به دست آوریم تا بتوانم در این مسیر پیش بروم. اما حقیقت این است که من در حال حاضر صرفا روی این مسائل تمرکز نداریم. همیشه پیش از این هم گفته بودم که دوست ندارم در حالی بازنشسته شوم که با خودم فکر کنم می‌توانستم کارهای بیشتری انجام دهم. 

یکی از دلایل اصلی تصمیم بزرگی که برای پیوستن به بایرن مونیخ گرفتم همین بود. من دوست دارم مطمئن باشم که نهایت سعی و تلاشم را برای کسب نتایج بهتر و افتخارات بیشتر انجام داده‌ام.»

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا