ورزش

هشدار به دو ستاره رئال: امشب مراقب باشید

کاماوینگا و بلینگام دو کارته

جود بلینگام و ادواردو کاماینگا اگر امشب در بازی برابر لایپزیش کارت بگیرند، بازی رفت دور بعد را در صورت صعود رئال از دست خواهند داد.

به گزارش “ورزش سه”، رئال مادرید امشب در برنابئو میزبان لایپزیش در دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان است و با توجه به برتری 0-1 بازی رفت، به یک تساوی برای صعود نیاز دارد. رئال ولی طبعا در خانه به دنبال یک پیروزی دیگر است. 

ترکیب رئال تا حد زیادی مشخص شده و تنها تردید کارلو آنچلوتی در مورد استفاده از ناچو یا اورلین شوامنی به عنوان زوج آنتونیو رودیگر در قلب دفاع است.

هشدار به دو ستاره رئال: امشب مراقب باشید

در بازی امشب دو بازیکن رئال باید مراقب باشند تا کارت نگیرند چون در صورت صعود بازی رفت یک چهارم نهایی را از دست خواهند داد. جود بلینگام و ادواردو کاماوینگا تنها دو اخطاره های رئال هستند.

کاماوینگا در هفته های دوم و سوم دور گروهی برابر ناپولی و براگا کارت گرفت. جود نیز که در بازی رفت غایب بود، در بازی برابر ناپولی در ورزشگاه مارادونا و سپس مقابل یونیون برلین کارت گرفت و حالا در خطر محرومیت قرار دارد. فراموش نکنیم که ستاره انگلیسی در بازی اخیر رئال برابر والنسیا در لالیگا با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا