ورزش

هشدار به رئال و بارسا: زرنگ بازی ممنوع!

یوفا اخطار داد

یوفا به دو باشگاه بزرگ اسپانیایی هشدار داد که فروش دارایی هایشان در واقع نوعی بدهی محسوب می شود نه درآمد و آنها باید مراقب رعایت فرپلی مالی باشند.

به گزارش “ورزش سه”، در دو سه روز اخیر مشخص شد که بارسلونا به دلیل اشتباهاتی در گزارش صورتحساب مالی خود به یوفا 500 هزار یورو جریمه شده و در مورد رئال مادرید نیز تردیدهایی وجود دارد. 

نشریه تلگراف ادعا کرده است که رئال در مورد 120 میلیون یورو از هزینه های خود شفاف سازی نکرده اما در گزارش یوفا به این مسئله اشاره نشد. گویا تحقیقات در مورد رئال هنوز به نتیجه نهایی نرسیده است.

1832494

در همین رابطه امروز اسپورت نوشت که یوفا به هر دو باشگاه رئال و بارسا هشدار داده که در گزارشات مالی خود یکسری مسائل را لحاظ کنند. در مورد بارسا گوشزد شده که چهار اهرم مالی اقتصادی فصل قبل آنها و فروش بخشی از دارایی ها در واقع بدهی محسوب می شده نه افزایش درآمد.

فروش بخشی از درآمدهای آینده رئال مادرید به منظور  بازسازی ورزشگاه برنابئو به ارزش 360 میلیون یورو به سرمایه گذار آمریکایی در تابستان گذشته نیز همین مصداق را دارد و در واقع بدهی باشگاه مادریدی محسوب می شود. این مسئله روی فرپلی مالی هر دو باشگاه تاثیر مستقیم خواهد گذاشت و آنها باید مراقب باشند که بی‌محابا خرید نکنند.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا