ورزش

هشدار جدی به مسعود شجاعی و هوادار!

6 بازی بسیار سخت در انتظار بنفش پوشان است

هوادار با وجود جدا شدن از قعرجدول اما همچنان خطر سقوط به دسته پایین‌تر را احساس می‌کند.

به گزارش “ورزش سه”، هوادار تهران که از زمان حضور مسعود شجاعی در راس کادرفنی خود نتایج خوبی کسب کرده، حالا با شرایط روحی و فنی بهتری به کار خود در لیگ برتر ادامه می‌دهد. بنفش پوشان لیگ برتر در هفته‌های اخیر هم نتایج بسیار مطلوبی به دست آوردند و حالا اندکی از قعر جدول جدا شده‌اند.

هوادار در شرایط فعلی با منطقه سقوط و نساجی (تیم پانزدهم جدول) 6 امتیاز فاصله دارد اما نگاهی به بازی‌های هفته‌های پایانی شاگردان مسعود شجاعی نشان می‌دهد که آنها برای قطعی کردن بقای خود در لیگ برتر حریفان دشواری را پیش رو دارند.

هوادار در 6 هفته پایانی باید با نفت آبادان، ملوان، پرسپولیس، سپاهان، نساجی و استقلال خوزستان مصاف بدهد. مسعود شجاعی تنها سرمربی لیگ برتر است که در 6 هفته آخر تیمش را به مصاف 3 تیمی می‌فرستد که برای بقا می‌جنگند. بی‌شک در مسابقات هوادار مقابل نفت آبادان، نساجی و استقلال خوزستان آنهم در شرایطی که دو بازی پایانی با نساجی در تهران و استقلال خوزستان در اهواز است، کار این تیم برای جمع آوری امتیاز بسیار سخت است.

هشدار جدی به مسعود شجاعی و هوادار!

همچنین بازی کردن مقابل پرسپولیس که برای قهرمان می‌جنگد و ملوان و سپاهان که حالا رقابت فشرده‌ای برای کسب رتبه‌های سوم و چهارم جدول رده‌بندی دارند هم کار مسعود شجاعی و شاگردانش را دشوارتر جلوه می‌دهد.

بی‌شک مسعود شجاعی می‌داند که برای قطعی شدن بقای تیمش در لیگ برتر باید در 6 هفته پایانی حواسش جمع‌تر از گذشته باشد. او 6 بازی بسیار سخت را در پیش دارد و روی کاغذ شاید بتوان گفت که حتی مجموع مسابقات تیمش از 5 تیمی که در جدول پایین‌تر از آنها هستند هم سخت‌تر است و اگر غفلت کنند، ممکن است فاصله‌شان با تیم‌های پایینی کمتر شود و دوباره کاندیدای سقوط لقب بگیرند.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا